عبدالله الشريف | حلقة 33 | العُرس الدستوري | الموسم الثاني

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2019/02/ 7
  • تصنع الدساتير في العالم لحماية الشعب من السلطة وفي جمهورية الموز تصنع الدساتير لحماية السلطة من الشعب
    #التعديلات_الدستورية
    يلا بينا ؟
  • ترفيهترفيه

تعليقات • 5 218

  • mamdouh alansari
    mamdouh alansari 30 دقائق قبل

    عبد الكس العرص امك في العشه ولا طارت تتناك عند الانجاس الاخوانجيه يا ابن زنا المحارم

  • memy elgzar
    memy elgzar ساعات قبل

    عصابة عسكرية محتلة الوطن العربى بيد الغرب

  • عبدالوهاب عبدالله

    🇾🇪🇾🇪🇾🇪🇾🇪🇾🇪🇾🇪

  • moamed moss
    moamed moss 2 ساعات قبل

    مشكلتك انك بتتكلم باسم الاخوان والمتاسلمين فياريت تخليها باسم الشعب المصرى وانسى ان الاخوان انهم يكونوا الحل واحنا عايزين ضمير يحكمنا يعنى ولا عايزين اخوان ولا عايزين السيسى يحكمونا احنا عايزين راجل صاحب ضمير واتمنى انك تفهم

  • طة ابو الرجالة
    طة ابو الرجالة 9 ساعات قبل +1

    يخربيت سنينك والله مليك حل هههههههههههههه 😅

  • The Leader
    The Leader 10 ساعات قبل

    دايما بنتعلم منك عبدالله

  • INES INES
    INES INES 10 ساعات قبل

    Yala binaaaaaaaaaa 🤗🤗✌

  • Michael Bruck
    Michael Bruck 15 ساعات قبل

    نطلب منك تتكلم عن طاغوت سوريا

  • فريد الشامي
    فريد الشامي 15 ساعات قبل

    لم ينفع البكاء ولم ينفع السلمية يجب قطع الطرقات والخروج بمظاهرات كبيرة تطالب بعودة الرئيس الشرعي محمد مرسي

  • abo Zed
    abo Zed 17 ساعات قبل

    عرص جبان خاين لبلدك

  • كرمو الاكرمي
    كرمو الاكرمي 18 ساعات قبل

    شعب ضحكت من جهلهم الامم شعب سيساوي ونظام سيساوي بهايم ...حينفخكم السيسي يبهايم ...

  • Asmaa Asmaa
    Asmaa Asmaa أيام قبل

    ما اشبه الحال کل الحکام العرب یفکرون بنفس الطریقه یحبون الحکم ویتشبثون به حتی یموتو او یثور شعبهم ضدهم الدستور یفصل علی مقاسهم ویحتکرو الاعلام والقضا وثروات البلد ویبیعو وطنهم للاجنبی اختکم من الجزایر

  • Top Clips
    Top Clips أيام قبل

    محدش نزل .. اتخن لجنه كان فيها 7000 شخص . هههههههههههههه

  • عايده رأفت
    عايده رأفت أيام قبل

    يارب افرجها علينا يارپ

  • Mahmoud Eldeeb
    Mahmoud Eldeeb أيام قبل +1

    ياعمنا طول الحلقه شويه بالله عليك

  • Salma Omean
    Salma Omean 2 أيام قبل

    في عام ٢٠٠٠عدل الدستور السوري لكي يتمكن سفاح سوريا بشار من استلام الحكم

  • Sara Eslam
    Sara Eslam 2 أيام قبل

    هات دلفها احسن وريح دماغك يا عم عبد الله الناس في دوامت اكل العيش ومحدش بقي شاغل باله بالبلاد أصلا ربنا وحده الي في ايده الحل

  • Mohamed Mounaouar
    Mohamed Mounaouar 2 أيام قبل

    ألف سنة لسيسي احسن من ساعة لاخواني خارجي تكفيري...... موتوا بغيظكم

  • معاذ المغربي
    معاذ المغربي 2 أيام قبل

    الأخ عبد الله الشريف تحية لك من المغرب

  • safia juriste
    safia juriste 2 أيام قبل

    العرس الدستوري الذي تتحدث عنه عشناه عام 2008 عند ما عدل الرئيس الجزائري المستقيل الدستور وفتح العهدات فأصبح ملكا لمدى الحياة

  • موسيقي , Music
    موسيقي , Music 3 أيام قبل

    شكرا عبداللة الشريف
    فضحت الطغاة واعوانهم

  • عبدالرحيم الحلواني

    #عذاب_النساء يوم القيامه😲
    عن الإمام على بن ابي طالب رضي الله عنه
    قال:دخلت انا وفاطمة على رسول الله صل الله
    عليه و اله وسلم فوجدته يبكي بكاء شديدا
    فقلت:فداك أبي وأمي يا رسول الله ماالذي ابكاك؟
    فقال صلى الله عليه و اله وسلم : يا علي: ليلة أسرى بي الى السماء رأيت نساء من أمتي فى عذاب شديد وذكرت شأنهن لما رأيت من شدة عذابهن.
    • رأيت إمرأة معلقة بشعرها يغلي دماء رأسها
    • ورأيت إمرأة معلقة بلسانها والحميم يصب فى حلقها
    • ورأيت إمرأة معلقة بصدرها
    ��� ورأيت إمرأة تأكل لحم جسدها والنار توقد من تحتها
    • ورأيت إمرأة قد شد رجلاها الى يدها وقد سلط عليها الحيات والعقارب
    • ورأيت إمرأة عمياء فى تابوت من النار يخرج دماغ رأسها من فخذيها وبدنها. يتقطع من الجذاع والبرص
    • ورأيت إمرأة معلقة برجليها فى النار
    • ورأيت إمرأة تقطع لحم جسدها فى مقدمها ومؤخرها بمقارض من نار
    • ورأيت إمرأة تحرق وجهها ويدها وهي تأكل أمعائها
    • ورأيت إمرأة رأسها رأس خنزير وبدنها بدن حمار وعليها ألف ألف لون من بدنها
    • ورأيت إمرأة على صورة الكلب والنار تدخل من دبرها وتخرج من فمها والملائكة يضربون على رأسها
    وبدنها بمقاطع من النار
    فقالت فاطمة:
    • أما المعلقة بشعرها فكانت لا تغطي شعرها من الرجال
    • أما المعلقة بلسانها كانت تؤذى زوجها
    • أما المعلقة بصدرها فإنها كانت تمتنع عن فراش زوجها
    • أما المعلقة برجلها فإنها كانت تخرج من بيتها بغير إذن زوجها
    •< أما التي تأكل لحم جسدها فإنها كانت تزين بدنها للناس
    • أما التي شد رجلاها إلى يدها وسلط عليها الحيات والعقارب فإنها كانت قليلة الوضوء قذرة اللعاب وكانت لا تغتسل من الجنابة والمحيض ولا تنظف وكانت تستهين بالصلاة
    • أما العميا�� ��الصماء والخرساء فإنها كانت تلد من الزنا فتعلقه بأعنق زوجها
    • أما التي كانت تقرض لحمها بالمقارض فإنها كانت سيئة السمعه والعمل
    • أما التي رأسها رأس خنزير وبدنها بدن حمار فإنها كانت نمامة وكذابة
    • أما التي على صورة الكلب والنار تدخل من دبرها وتخرج من فمها فإنها كانت معلية نواحة(الصراخ على الميت)
    ثم قال صل الله عليه واله وسلم: ويل لأمرأة أغضبت زوجها وطوبي لإمرأة رضى عنها زوجها
    ........................
    رجل استيقظ مبكرا ليصلي صلاه الفجر في المسجد
    لبس وتوضا وذهب إلى المسجد وفي منتصف الطريق تعثر ووقع وتوسخت ملابسه
    قام ورجع إلى بيته وغير ملابسه
    وتوضا وذهب ليصلي,
    وفي نفس المكان تعثر ووقع وتوسخت ملابسه
    قام ورجع إلى بيته وغير ملابسه و توضا وخرج مــن البيت, لقي شخص معه مصباح, سأله : مــن انت ؟
    قال : أنا رأيتك وقعت مرتين وقلت أنور لك الطريق إلى المسجد ... ونور له الطريق للمسجد, وعند باب المسجد قال له الرجل : أدخل لنصلي ..
    رفض الدخول , وكرر طلبه لكنه رفض وبشدةالدخول للصلاه .
    سأله الرجل : لماذا لا تحب ان تصلي ؟
    قال له : أنا الشيطان , أنا أوقعتك المره الأولى لكي ترجع البيت ولا تصلي بالمسجد ولكنك رجعت ولما رجعت إلى البيت غفر الله لك ذنوبك.
    ولما أوقعتك المره الثانيه ورجعت إلى البيت غفر الله لأهل بيتك.
    وفي المره الثالثه خفت ان أوقعك فيغفر الله لأهل قريتك ..
    فلا تجعلوا للشيطان عليكم سبيلا..
    .....................
    حياة الإنسان تــــــــبدأ.. بورقــه .
    🔲عندم تولد لا تعلم من الذي أخرجك من بطن أمك
    🔳وعندما تموت لا تعلم من الذي أدخلك إلى قبرك
    🔲عجبا لك ياابن آدم
    🔳عندما ولدت تغسل وتنظف
    🔲وعندما تموت تغسل وتنظف
    🔳عجبا لك ياابن آدم
    🔲عندما تولد لاتعلم من فرح واستبشر بك
    🔳وعندما تموت لاتعلم من بكى عليك وحزن
    🔲عجبا لك ياابن آدم
    🔳في بطن أمك كنت في مكان ضيق ومظلم
    🔲وعندما تموت تكون في مكان ضيق ومظلم
    🔳عجبا لك ياابن آدم
    🔲عندما ولدت تغطى بالقماش ليستروك
    🔳وعندما تموت تكفن بالقماش ليستروك
    🔲عجبا لك ياابن آدم
    🔳عندما ولدت وكبرت يسألك الناس عن شهادتك
    وخبراتك
    🔲وعندما تموت تسألك الملائكة عن عملك الصالح
    🔳 فماذا أعددت لآخرتك ؟
    جرب تقولهآ من قلب :
    آشهد آن لآآله آلآ آلله ۈآشهد آن
    محمد رسول آلله ..
    قل هو الله أحد*الله الصمد*لم يلد ولم يولد*ولم يكن له كفوا أحد*
    * فضلا إذا اتممت القراءة اضغط #متابعة
    و اكتب إسم من أسماء الله الحسنى

  • عبد الرحمن سعد
    عبد الرحمن سعد 3 أيام قبل

    البارد بتاع الاعلانات

  • ً الحارثي
    ً الحارثي 3 أيام قبل

    اكبر منافق فالسوشل ميديا

  • Mohamed Zedan
    Mohamed Zedan 3 أيام قبل

    الاسلامين والعسكرين لا يصلحون لادارة مزرعة دواجن

  • Shaimaa Harby
    Shaimaa Harby 6 أيام قبل

    بارك الله فيك

  • Mah Mahaصج
    Mah Mahaصج 7 أيام قبل

    لا مضيع مصر والله شعب بيحب فلوس اكثير من اي حاجه والله قريب يعبدو الفلوس مع احترام الناس بيسط

  • محمد احمد
    محمد احمد 7 أيام قبل

    في بلدنا دي ممكن تنزلك مظاهرة تلاقي نفسك لوحدك وانتا اللي تلبس

  • Mohammed Zakaria
    Mohammed Zakaria 8 أيام قبل

    منور

  • Djilali hanin
    Djilali hanin 8 أيام قبل

    عبد الله الشريف اسم على مسمى

  • BIC Factory 63
    BIC Factory 63 8 أيام قبل

    علي فكره انا سمعتك من قريب بالمصادفه ، وعملت لك اشتراك علشان اتابع كل حلقاتك القادمه باذن الله كما اني بحثت ايضا وسمعت حلقاتك السابقه ، وبصراحه انت اسلوبك رائع وبحب اسمعك جدا ، في وقت قل فيه المعارض الحق والمحترم باسلوبه في ذات الوقت ، وعلي قدر ما كلامك عن احوال البلد اللي توجع علي قدر اني بحب اسمعك باسلوبك اللي ينطبق عليه المثل هم يضحك وهم يبكي ، وبارك الله فيك ويارب الشعب يتحرك وانا منهم

  • MS ali DZ
    MS ali DZ 9 أيام قبل

    خرج الاسلام من بيت العرب و لم يفهموه و استفاد منه غيرنا و حلال عليهم #لا اعرف لما حكام العرب حمقى لهذه الدرجة

  • Hasan Baskota
    Hasan Baskota 9 أيام قبل

    طب ماالغلط عندنا برضو ي عبدالله لو فعلا عنا كرامه مكناش اخدنا ال٥٠جنيه

  • T E R M I N A T O R
    T E R M I N A T O R 10 أيام قبل

    الله ينور على أخي عبدالله شريف

  • امبابة اليوم
    امبابة اليوم 10 أيام قبل

    يسقط يسقط حكم العسكر
    يسقط يسقط حكم العرص

  • ola Hassan
    ola Hassan 14 أيام قبل

    مش عارفه اقولك ايه غير حسبنا الله ونعم الوكيل فيك يا اشر خلق الله انت واللي زيك يا شوية ناش كل اللي بتعمله انها تشعلل في الناس انت مين علشان تحكم علي غيرك وتخللي عيال وشباب تمشي ورك وتروح في السجون وانت قاعد تقبض من القرف اللي انت بتعمله حسبنا الله ونعم الوكيل فيك انت جو شو يا شويه زباله يا ولاد الزبالة لانكم لو انت تعرف يعني ايه ابنك يمشي ورا اكلام حاقد ويروح في مشكله من كلام مش واعي ليه وينحرم من اهله وامه ووحدها ربنا ينتقم منك ومن اولادك يامنافق يا كذاب حسبنا الله ونعم الوكيل فيك حسبنا الله ونعم الوكيل فيك حسبنا الله ونعم الوكيل فيك

  • عاطف حجاب
    عاطف حجاب 15 أيام قبل +1

    عندك حق استاذ عبدالله فى ناس معتقلين بيشوفوا الذل والظلم وجوزى منهم الله يفك أسرهم جميعا

  • ELBATOUL ABDELLATIF
    ELBATOUL ABDELLATIF 16 أيام قبل

    هم يضحك وهم يبكي
    😂😂😂😂😂😂😂😂
    😭😭😭😭😭😭😭😭

  • امين الصولي
    امين الصولي 16 أيام قبل

    ولاحياة لمن تنادي.
    جزاك الله خير..... والقادماجمل بأذن الله

  • Abdou Che
    Abdou Che 17 أيام قبل

    فعلها بوتفليقة من قبل ههه نفس منهج الطواغيت

  • ounza maridj
    ounza maridj 18 أيام قبل

    نابغة والله

  • fighting4 freedom
    fighting4 freedom 20 أيام قبل +1

    من المغرب اقدم للاخوة المصريين الوجه الحقيقي للسيسي هو عميل مخابرات امريمية صهيونية ولكم الدليل.
    arclip.net/video/w4DAhKuZCj4/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88.html

  • لواء الحق
    لواء الحق 20 أيام قبل +1

    االسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركته من الجزائر
    جزاك الله خير أخ عبد الله الشريف
    وأرجو من الله عز وجل أن يجمع أمة محمد عليه الصلاة والسلام على كلمة سواء أمة واحدة وعلى قلب رجل واحد أن لا إله إلا الله محمد عليه الصلاة والسلام رسول الله

  • Hsham Ata
    Hsham Ata 21 أيام قبل +1

    ربنا يحميك يا عبدالله الشريف

  • Eman Ragab
    Eman Ragab 21 أيام قبل

    اللهم تولى امرنا واجمع شتاتنا

  • TAREQ GAMES
    TAREQ GAMES 21 أيام قبل +2

    اخ عبدالله انا اعيش في غزة
    حماس دمرت الشعب والناس صارت شاحادة
    اذا حماس عملت اي شي يجذب الدعم فقط لاولادهم وانا بقلك مثل ما مصر تخضع لحكم العسكر غزة كمان تخضع لحكم حماس الظالم
    الي معي من غزة يسلك لايك

  • Hany Aamer
    Hany Aamer 22 أيام قبل

    انت أصبحت رمز مش عارف الكرسى هيغيرك ولا هتفضل شريف

  • طلعت الحربى
    طلعت الحربى 23 أيام قبل

    طب ما تكلم عن سيدك قردوغان و تعديل الدستور فى تركيا ولا دول لسيادتكم يا خنزير يا اخوان يا ولاد المتناكة هنجيب السيسى غصب عن دين ابوكو علشان هينيك دين ابو الاخوان

  • ام عمر السنية
    ام عمر السنية 23 أيام قبل

    ربنا معاك ويوفقك

  • Ahmed Shoman
    Ahmed Shoman 25 أيام قبل

    أستاذ

  • سراب العمر
    سراب العمر 26 أيام قبل

    أتمنى ياعبدالله انك تكون متواجد فى برنامج على أى قناة محترمة بنفس الشكل والمدة أكيد هايكون أفضل
    ولو مجرد عرض الفديو مسجل

  • mohsin Al-Fangri
    mohsin Al-Fangri 26 أيام قبل +1

    عايزين حلقة عن ام الفساد
    حسني مبارك

  • simo Radi
    simo Radi 27 أيام قبل

    الدول العربية الاسلامية لا يوجد فيها دستور ليه ....لانو لو فيه دستور ما كان يتبدل او يتغير او حتى يتنقح ....
    زي ما هو معمول به في الدول المتقدمة .
    للاسف احنا مسلمين و كل اعمالنا عكس ما امر الله به .

  • hakim farouk
    hakim farouk 27 أيام قبل

    والله اني احبك فالله
    هل المصريين كلهم مثلك ام انك فريد من نوعه
    الله غالب انت رجل 👍👍👍👍👍👍👍

  • Benz Fa
    Benz Fa 27 أيام قبل

    انا بحبك اوي في الله. جزائرية

  • Tougaoua Farid
    Tougaoua Farid 28 أيام قبل

    اصبحت مدمن عليك تحياتي يااخواني يعني من اخوك جزاير سني

  • يا رب نور دربى
    يا رب نور دربى 28 أيام قبل

    شفت القناة بالصدفه لاتتخيل مدي فرحتي بهذه القناة في ظل انعدام الحياء والألفاظ التي استحي ان أذكره والتبرج والجهر بالمعاصي وعدم الحياء من الله عز وجل بارك الله فيك وجعل أعمالك في ميزان حسناتك شكرا لا انتمي الي بلد كل بلاد المسلمين بلدي واتمني لهم الخير والحريه

  • Raba Djilali
    Raba Djilali 29 أيام قبل

    ندعو لك بالتوفيق 🇩🇿

  • محمود ابو هريدي Bbhg

    السلام عليكم يا عم عبد الله بارك الله فيك والله اني احبك في الله ربنا يحفظك من كل شر انت الاستاذ معتز مطر ربنا معكم ان شاء الله ربنا شاهد علي انا احبك في الله يا عم عبد الله يا ريت لو سمحت بدي رقمك مازنجر واتساب الفيس

  • القيصر ابوليله
    القيصر ابوليله أشهر قبل

    الله عليك

  • G P
    G P أشهر قبل

    انا سأاقتل السيسي

  • Fawoze Said
    Fawoze Said أشهر قبل +1

    انت حمير يلي ديسين مش عجبني دي حاجة جمدة اوي يا هبل انت عايزين اااا تاني وانت لو ما دستوش like تبقي ياهوديين يا هبل علشان عبداله الشريف بيغني اغاني ضد تلسيسي

  • ابومعاذ الحضري محب السلف

    ياخارجي اتقي الله

  • سعد العيسوي
    سعد العيسوي أشهر قبل

    السلام عليكم ازيك يا أخ عبدالله اني أحبك في الله

  • Said Samir
    Said Samir أشهر قبل

    ممتاز كالعادة

  • Ahmad Alkantra
    Ahmad Alkantra أشهر قبل

    هـــو ۞ الله ۞ الرحمن ۞ الرحيم ۞ الملك ۞ القدوس ۞ السلام ۞ المؤمن ۞ المهيمن ۞ العزيز ۞ الجبار ۞ المتكبر ۞ الخالق ۞ البارئ ۞ المصور ۞ الغفار ۞ القهار ۞ الوهاب ۞ الرزاق ۞ الفتاح ۞ الستار ۞ العليم ۞ القابض ۞ الباسط ۞ الخافض ۞ الرافع ۞ المعز ۞ المذل ۞ السميع ۞ البصير ۞ الحكم ۞ العدل اللطيف ۞ الخبير ۞ الحليم ۞ العظيم ۞ الغفور ۞ الشكور ۞ العلي ۞ الكبير ۞ الحفيظ ۞ المقيت ۞ الحسيب ۞ الجليل ۞ الكريم ۞ الرقيب ۞ المجيب ۞ الواسع ۞ الحكيم ۞ الودود ۞ المجيد ۞ الباعث ۞ الشهيد ۞ الحق ۞ الوكيل ۞ القوي ۞ المتين ۞ الولي ۞ الحميد ۞ المحصي ۞ المبدئ ۞ المعيد ۞ المحيي ۞ المميت ۞ الحي ۞ القيوم ۞ الواجد ۞ الماجد ۞ الواحد ۞ الأحد ۞ الصمد ۞ القادر ۞ المقتدر ۞ المقدم ۞ المؤخر ۞ الأول ۞ الآخر ۞ الظاهر ۞ الباطن ۞ الوالي ۞ المتعالي ۞ البر ۞ التواب ۞ المنتقم ۞ العفو ۞ الرءوف ۞ مالك ۞ الملك ۞ ذو ۞ الجلال ۞ والإكرام ۞ المقسط ۞ الجامع ۞ الغني ۞ المغني ۞ المانع ۞ الضار ۞ النافع ۞ النور ۞ الهادي ۞ البديع ۞ الباقي ۞ الوارث ۞ الرشيد ۞ الصبور ۞ اللهم صل وسلم وبارك علي سيد الخلق سيدنا محمد صل الله عليه وسلم إستغفرالله العظيم رب العرش العظيم واتوب اليه 🌼اللهم صل على سيدنا 🌼محمـــــــــد🌼 وعلى آل سيدنا🌼 محمـــــــــد🌼 كما صليت على سيدنا🌼 إبراهيم🌼 وعلى آل سيدنا🌼 إبراهيم🌼 في العــــــالمين إنك حميد مجيد وبارك على سيدنا🌼 محمـــــــــد🌼 وعلى آل سيدنا🌼 محمـــــــــد 🌼كما باركت على سيدنا🌼 إبراهيم 🌼وعلى آل سيدنا🌼 إبراهيم🌼 في العــــــالمين إنك حميد مجيد 🌼

  • جميلة بوحيرد
    جميلة بوحيرد أشهر قبل

    كما قال متظهرين جزائريين يجب ان يصنعوا لنا كرسي مصنوع من بتفال( مادة ضدالتساق الاكل بأواني) حتى نمنع التساق حكام في بكراس الحكم

  • حمدي ابو ياسين
    حمدي ابو ياسين أشهر قبل

    أحسنت استمر والله كلامك كله حقيقة

  • Mahmouh Abdallah
    Mahmouh Abdallah أشهر قبل +1

    عبدالله انا عوزك تعرفني انك بتشوف التعليقات بتعتي ونبي

  • Mohamed Harta
    Mohamed Harta أشهر قبل

    ما فيش قانون في هدا البلد؟ أين ثقافة مصر؟

  • Latifa Zitouni
    Latifa Zitouni أشهر قبل

    انا اتعاطف كثيرا مع الدكتور مرسي، احس انه مظلوم حيث انه لم يجد دعم من الجيش ولم ينصفه الاعلام

  • Omar Allout
    Omar Allout أشهر قبل

    موفق استاذ عبد الله الشريف

  • gamer man
    gamer man أشهر قبل

    على فكره انا عارف ايه معنى عرس ديمقراطي و دستور و الكلام ده كله بس هركب عربيه اليلا بينا كده غلاسه

  • hussein alaa
    hussein alaa أشهر قبل

    برنامج جميل لكن في اي بلد يبث هذا البرنامج ؟؟

  • محمود أبوالضبعات

    اخونجي عره ابن وسخه

  • Eid Grand3
    Eid Grand3 أشهر قبل

    جالس في امريكا وتنهق
    ماتستاهل هذا الدرع ايها القذر الغير شريف يامنافق تم فضحك انظروا رابط الخطايا الخمس لـ عبدالله الشريف
    arclip.net/video/G4BKPCKOLGU/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88.html

  • Ana Pta
    Ana Pta أشهر قبل

    كلامك من ذهب والله

  • محمد  المبارك
    محمد المبارك أشهر قبل

    بس كدا يا مؤمن جزاك الله خيرا اخي احبك في الله

  • Wesam Atta
    Wesam Atta أشهر قبل

    ألله يقويك يا مؤمن

  • seddik badraoui
    seddik badraoui أشهر قبل

    نصرك الله اخي الكريم وكثر من امثالك

  • جنه جنه
    جنه جنه أشهر قبل

    هو برنامج عبدالله الشريف بيتعرض علي التلفزيون

  • Toto Popo
    Toto Popo أشهر قبل

    حلقة واحدة لا تكفي😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • شاكر شاكر
    شاكر شاكر أشهر قبل

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    يسلم تمك الله يجمعنا مع سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم صلى الله عليه وسلم

  • Kh. nageb
    Kh. nageb أشهر قبل

    يارب يعبد الله
    ربنا يوقف قلبك يبلحة الكلب

  • Mohmed Elnoby
    Mohmed Elnoby أشهر قبل

    احيك استاذ عبد الله علي صراحتك وجراءتك

  • سبايلو سي
    سبايلو سي أشهر قبل

    لا تجوز الغيبه هداك الله

  • oMn Gaming
    oMn Gaming أشهر قبل

    هل مشفى الاورمان حقيقة انا من العراق

  • Moamen Gamal
    Moamen Gamal أشهر قبل

    عندي سؤال انت مش خايف يحصل معاك زي خاشقجي

  • Aml Mhamed
    Aml Mhamed أشهر قبل

    مصر يا ام دنيا حفظكم الله من الانجاس تحيه الكم من فلسطين .. الله ريتوا الله يوخذ كل ملوك العرب

  • DARKK SHADOOW
    DARKK SHADOOW أشهر قبل

    انا مشترك جديد في بقناتك لكن كنت أتابع بعض حلقاتك ... استمر الله يحفظك من شر اعداءك

  • mohamed amine
    mohamed amine أشهر قبل

    في الجزائر نفس الشئ...هو أصلا الدستور ليهم

  • وليد ابو ستة
    وليد ابو ستة أشهر قبل

    حاجه لوز

  • safy othman
    safy othman أشهر قبل

    بجد اكتر من رااائع من أحسن الأعمال اللي عملتها ياعبدالله إستمر وربنا معاك ومعانا

  • استغفر الله
    استغفر الله أشهر قبل

    اللهم اصلح حال البلاد والعباد

  • do hegazy
    do hegazy أشهر قبل

    روح يابني يسترك ويسعدك ويقويك ويفديك من كل شر
    ويبعد عنك ولاد الحرام
    ويجزيك عنا خير الجزاء

  • اي حمو
    اي حمو أشهر قبل

    يلااابينا ابودي اعسل

  • محمد سمير
    محمد سمير أشهر قبل

    البد عيزا شعب تانى غرناعلشان ينصلح حلها

  • الفائدة الكاملة

    arclip.net/video/2fTHMqnF1rI/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88.html شاهد إهانة أردوغان لسيسي

  • داليا حنفي داود

    ربنا معاك يا استاذنا

  • Mohamed Nagy
    Mohamed Nagy 2 أشهر قبل

    عايزين حلقه عن الراحل صدام حسين و الشيخ زايد و الملك فيصل و السلطان عبد الحميد الثاني