محمد ناصر يكشف تفاصيل انـ ـهـ ـيـ ـار احمد موسي وعمرو اديب بعد اقـ ـعة معهد الاورام

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2019/08/ 6
  • محمد ناصر يكشف تفاصيل انـ ـهـ ـيـ ـار احمد موسي وعمرو اديب بعد اقـ ـعة معهد الاورام

تعليقات • 102

  • Khansae Khansae
    Khansae Khansae أشهر قبل

    محترم

  • wahab shamsaldeen
    wahab shamsaldeen أشهر قبل +9

    محمد ناصر ، جو شو ، عبدالله الشريف ، معتز مطر .. احرار وكسبوا قلوب الجميع والله محبكم من الكويت

    • السلام علي من اتبع الهدى How
      السلام علي من اتبع الهدى How أشهر قبل

      ياهلا بأحرار الكويت الشقيقه
      ممكن أخي الحبيب أتواصل معك
      لأستشاره بخصوص دولتكم
      ولك جزيل شكري وتقديري
      أطمن 📿 أنت 📿 مش 📿 لوحدك

    • Mohamed ramadan
      Mohamed ramadan أشهر قبل

      واحمد بحيري

  • Hicham Bakkali
    Hicham Bakkali أشهر قبل +4

    ان الله يمهل و لا يهمل. سوف يأتي يوم يشهد فيه التاريخ عن إجرام السيسي و إعلامه ضد شعبه الأعزل. احمد موسى،عمرو اديب،عمرو خالد وغيرهم من المنافقين و المبطلين. لن يرحمكم أحد و سوف تندمون .ان يومكم لقريب

  • CHEF:ABDULRAHMAN MOSSELHY NAYEL

    مفيش عند أهلك دم ولا إحساس

  • ahmed beshir
    ahmed beshir أشهر قبل +1

    فين الحساب يا معلم ، الحساب يوم الحساب ، أقسم بالله قطعت مصارني بالضحك يا أستاذ محمد ناصر
    😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Ahmed Fathi
    Ahmed Fathi أشهر قبل

    هتعيش عميل وتموت خاين ياناصر

  • Gazi Gazi
    Gazi Gazi أشهر قبل +1

    سقوط الاعلام السيسي وليلة القبض عليه الله ينتقم من كل ظالم ويرحم الضحايا

  • اوكا المصرى
    اوكا المصرى أشهر قبل +1

    ههههه متقلش ف الاستروكس يا نلصر يا بهلول هههه وبعدين ركز عمرو دياب غير عمرو اديب .. موسى واديب واكلين مخك ههههه وجعينك اوى هما ... استركوس صافى ...

    • محمد العجوز
      محمد العجوز أشهر قبل

      احمد موسى وعمرو أديب معرصين والشعب كله عارف كدا زائد بكرى الباز وسيد على و

  • باسم وبس
    باسم وبس أشهر قبل +1

    أنت أهطل واخرتك قربت حسبى الله ونعم الوكيل فيك انت منافق كل ده عشان الدولارات

    • nabeel bb
      nabeel bb أشهر قبل

      انت اكلب منه

  • Ty Hgg
    Ty Hgg أشهر قبل +1

    قاعد بره قاعد واكل شارب نايم وبتاخد فلوس بتسب بلدك تفتكر ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • طارق شاهين
    طارق شاهين أشهر قبل

    انت لسة تنهق يا محمد ناصر يا حمار ههههههههههههه

  • Yasser Aly
    Yasser Aly أشهر قبل

    كلب ابن كلب يامحمد ناصر حيوان .. خروف .. حليك هناك ينفحوك .. فعلا كلب وخروف مطرود ومش ح ترجع الا بالجزمة

  • Elsaid Ghazal
    Elsaid Ghazal أشهر قبل

    مثل امك ما اخذت وانت كمان تعالي وخد يا بن الخنزيره 👹

  • adris apedaeaziz
    adris apedaeaziz أشهر قبل +2

    مهم طول عمرهم كده وبعض من الحمير بتدافع عنهم عادى عاوز ايه بزمن الخنازير يشموا عندهم احساس عيب اعلام عار اطلع غطى وبلاش تقول معلومات حيويه اطلع غطى وخلى البث لحين اشعار اخر بس يبق عندك مرجعيه وارشيف ههههههههههههه هم من يوم المراسل ابو بجامه فاكره هههههههههههههه ابو بجامه خضرا هههههه اللى يقولك هرع من نومه لتفجير مدريه امن الدقهليه فجرا هههه وحادث تفجير وزير الداخليه هههههه وكمان الخايب الهمام ههه اسدى النائب الغمام ياكى بلا وكسه اشفيج يا بن الرقاصه منك له له له لها فين لاميس مرات الاقرع ههههههههههههه ده عمر اديب عامل فرح ولد زايد نقطنا ب50 الف دولار هههه زى مدحت شلبى زمان عزموه ودبحولهم خاروف فضح مصر وفته ومدرى شنو يبن الكلب دنت عميد بتقبض بالجيش 3 مرات غير الحوافز ههههه

  • mostafa4321
    mostafa4321 أشهر قبل +1

    Stop removing the videos he is discussing. لا تحذ ف الڤيديوهات لبيناقش في البرنامج مح

  • Sherif Ghandar
    Sherif Ghandar أشهر قبل

    الكوميدي إلى أبعد حد إن واحد زيك يتريق على عمرو أديب وأحمد موسى 😂😂😂😂😂 كلكم ولاد كلب معرصين بس الفرق إنك عرص دولي وهم عرصات محليين 😂😂😂

  • Mahmad Mahmoud
    Mahmad Mahmoud أشهر قبل

    ياشرموط يا وسخ انتم كنتم جاهزين للتغطيه لسابق معرفتكم بما سيحدث. ..هو كل ال يهمك مش بشاعة الجريمه الوسخه ال عملتوه ولكن كل ال يهمك ان الاعلام فاشل هو ده ال يهمك يا عبد الدولار. هرتل براحتك يا وسخ يا كلب

  • فريد شوقى
    فريد شوقى أشهر قبل +3

    ربنا يحميكم انت ومعتز الكلمه الحر فى ظل اعلام مصرى ساقط ملء بالكذب والضلال والنفاق

  • Hghحسبنا الله ونعم الوكيل فيكو Bbnh

    احسن وانظف واحده واصدق مذيع محمد ناصر ومعتز ومثقف ربنا يعطيك الصحه وعندك ضمير

  • Mokhtar Ahmed
    Mokhtar Ahmed أشهر قبل

    انتي خين ابن كلب يا خول يا معرص يا منيوك قطر وتركيا

  • Abi Sami
    Abi Sami أشهر قبل

    Sissi ibn Israel . Sissi damar Masr .
    Sissi ibn Israel wa yahudi 100%.
    Sissi 7umar , wallah 7umar .
    Sissi goooo to Hell . Now

  • Nonia Elhoseny
    Nonia Elhoseny أشهر قبل +2

    بس ياوسخ يابن العرص ياخول ياهربان ياجبان والله مانسأل عنكم ياوسخ ياعميل يامصدرين الارهاب يامجرميين
    وهما كان عندهم علم بتفجير امام القصر العيني مش عارفين يقول اي كلام وبعدين يتعاقب عليه والله لو جدع انزل ياجبان ولاراجل تعالي ياشرميط اتفووووووه عليكم ياخونه

    • hadek fadel
      hadek fadel 28 أيام قبل

      تكلمت دبابة فقالت زژززززززز

    • عيناي امل حياتي
      عيناي امل حياتي أشهر قبل

      طارق شاهين صح احسن من حمار غبي كبير اضانوههههههه الخروف افهم من حمار السيسي

    • Helal Al Mabrouk
      Helal Al Mabrouk أشهر قبل

      First class Slave

    • طارق شاهين
      طارق شاهين أشهر قبل

      @عيناي امل حياتي وانت خروف صح ههههه

    • عيناي امل حياتي
      عيناي امل حياتي أشهر قبل

      Nonia Elhoseny سيساوي هههههههههه

  • Layla Oumyma
    Layla Oumyma أشهر قبل +4

    تحية تقدير استاد ناصر
    الاعلام في مصر رحمه الله من زمان اظنك عارف ؛مين لحيغطي اخبار الفنانين درجة ثلاتة المعفنين ورقصات مستشارات السيسي اه!!مصر فقدت كل شيء حتى اعلامها اللي يشعلل بالانوار في العالم الاسلامي راح كل شيء ولم يبقى الا بلحة المسيطر ربنا ينزل عليه مانزل على اصحاب الفيل يا قادر يا كريم

  • Reda Elsawy
    Reda Elsawy أشهر قبل

    لم يوضح هذا الحمار سبب إنهيار أديب و موسى
    هو كلا و خلاص و كاتب العنوان لا يقل غباوة عن المدعو محمد ناصر
    خلاص بروح أمك بيقت عالم ببواطن الأمور يا منافق يا إمعة يا متلون
    حسبنا الله ونعم الوكيل فى كل من ساهم فى هذا الحادث الأليم و فى أمثالك يا معرض

  • Atef Yaseen
    Atef Yaseen أشهر قبل

    يلعن ابوك علي امك محمد ناصر العرص اتفوه عليك كلب ابن كلب

  • وائل العراقي
    وائل العراقي أشهر قبل +4

    اللهم ارحمهم وغفر لهم. .....لا حول ولا قوة الا بالله اللهم لا اعتراض يعني مريض يعاني من الالم وفوق هذا يموت متفجرا.....حسبنا الله ونعم الوكيل

  • H Al Aamri
    H Al Aamri أشهر قبل +11

    اللهم عليك بمن بغى وطغى وافسد في البلاد وقتل العباد

  • الغموض مقابل الوضوح

    هذه الدولة العلمانية التي يُريدون يقارنون بها تاريخ أسرات حكمت بالتوارث و الظلم و كأن التفاضل بالأسوأ .. دولة لا فساد و لا محاسبة متخلفة دولة الرز... لا والله دول القديمة على الأقل مستقلة وحرة و الدليل حروبها و توسعاتها وانكسارها ..، لكنها مقارنة ظالمة لان ايضا العلمانية هي (افتراض تسويقي) لا يوجد الا في شللية تدعي الثقافة؛ لا يمكن ان يمثلوا شريحة كبيرة في المجتمع لأنهم مجموعة نفعية أيديلوجية متطرفة لم و لن ينجحوا في (الشأن العام) ثم يتهمون الشعب انه متخلف و يتهمونه لأنهم مسلمون او الإسلاميين و لا يفكرون بعقلانية ماهذه البلطجة الفكرية ؟ هؤلاء عقبة كؤود امام تحرر امتنا و تقدمها الى معالي مجدها الى قيم سامية لا يمكن ان يتمثلها شلة لصوص مدعي الثقافة .

  • A A
    A A أشهر قبل +6

    الله ينتقم منهم اعلامهم الحقيبير

  • belle vie
    belle vie أشهر قبل +7

    الحمد لله معندناش إعلام مثل الاعلام المصري🙏🙏🙏🙏🙏

    • Fatima Quassi
      Fatima Quassi أشهر قبل +2

      كل دول العربيه نفس شي

  • adham assaf
    adham assaf أشهر قبل

    انت ومعتزه و زوبع و من على
    شاكلتكم جايين جايين
    والله يا انجس خلق الله
    لو تعرفوا نظرة المصريين لكم
    لوعندكم دم كل واحد فيكم
    يضرب نفسه بالجزمه والله
    خساره فيكم الجنسيه المصريه
    الله يلعن البطن اللى جابتكم
    اتفوووووووووووووووووه

  • ابو شمس أولاد علي

    حسبي الله ونعم الوكيل في ظالم

  • نشميه Ssss
    نشميه Ssss أشهر قبل

    الله يعني المصريين الشرفاء من المصريين الانذال مثل السيسي واحزابه هؤلاء الشراميط

  • Maryam Amash
    Maryam Amash أشهر قبل

    إسقاط الإعلام الفاسد هو إسقاط السيسي 👎👎👎

  • 152OmaR kh
    152OmaR kh أشهر قبل +2

    لابد من توعيه الناس ب الفرق بين مصطلح صناعه الدوله للإرهاب (الاجهزه ضد بعضها و الاستعانه ب الإرهابيين) والإرهاب ضد الدوله

  • Bos Bos
    Bos Bos أشهر قبل +20

    اللهم صبر اهلنا بمصابهم وكشف الجاني الحقيقي ويشرب من نفس الكاس

  • Bos Bos
    Bos Bos أشهر قبل +2

    انا طلبت مي شربت على افايه لغاية مازورت

    • nabeel bb
      nabeel bb أشهر قبل +2

      ههههههههه

  • Hussain K1
    Hussain K1 أشهر قبل +6

    لا يوجد اعلام حر في الوطن العربي كلكم تنفذون ما يطلب منكم اسيادكم

  • Mester Kaled
    Mester Kaled أشهر قبل +7

    الغريب في اليومين الاخرين ان المطبلين لبن سلمان غابوا وحل محلهم مطبلين للسيسي
    السؤال هل هم نفس الاشخاص؟

  • حنين افندينا
    حنين افندينا أشهر قبل +12

    اصل الاعلام عندنا عبقرى يوم حادث تفحير مديرية الامن فى المنصوره أعلنوا عن الحادث قبل وقوعوه بنصف ساعه لدرجة ان مراسل القناه الاولى كان موجود فى المنصوره قبل الحادث..وفى حادثة مستشفى معهد الاورام كانوا ينتظرون الاوامر من المجرمين ال دبروا الجريمه .المثل بيقول كدب مساوى يابقر ..ربنا يفضحكم كمان وكمان وتتقطع الايادى ال خربت بلادى

  • Mobile Com
    Mobile Com أشهر قبل

    عمرو اديب واحمد موسى كلبان من كلاب السيسي ومن كلاب السيسي مصطفى بكري وزوجه عمرو وابراهيم عيسى البهيم واسلام الكافر البحيري وغيرهم وغيرهم نباحهم تجاوز حدود مصر

  • هتلر
    هتلر أشهر قبل +1

    ايوه يعني انتا جبت الرسائل دي ازاي انتا هتشتغلنا

  • Heba Ahmed
    Heba Ahmed أشهر قبل +18

    خالص التعازي والمواساة لاهالى الضحايا والمصابين..اللهم أجرهم في مصيبتهم واخلفهم خيرا منها

  • hewida elshentnawy
    hewida elshentnawy أشهر قبل +2

    الانهيار ده على دماغك لما تتسلم قريب جدا تسليم أهالى يبتاع شوزفرنيا ولا نسيت

  • hewida elshentnawy
    hewida elshentnawy أشهر قبل +2

    سقوط ايه الى بتتكلم عليه ان شاء الله عماره تسقط على دماغك ياخائن لبلدك

    • Bentalg alg
      Bentalg alg أشهر قبل +1

      الخائن هو من يقبل بقتل الابرياء من أجل التطبيل السيسي يكفيكم عار محمود الاحمدي ورفاقه

    • very nice song&move Abousabe
      very nice song&move Abousabe أشهر قبل

      الله يستر علي مصر والمصريين من الفتن والمشاكل

    • Mester Kaled
      Mester Kaled أشهر قبل

      @Khitam Nasser على عيونهم غشاوة

    • Khitam Nasser
      Khitam Nasser أشهر قبل +1

      اتصور ان من اللائق ان لاتطلق هكذا كلمه على رجل في زمن عز فيه الرجال

    • Mester Kaled
      Mester Kaled أشهر قبل +2

      الحمدلله الذي عافانا مما ابتلى به كثير من خلقه

  • Alaa AIaa
    Alaa AIaa أشهر قبل +10

    هى الحوادث وتفجيرات الإرهابية هذ فى مصر ممكن تكون من المخابرات المصرية نفسه وهذ معروف أيام حكم مبارك عشان التبرعات من الدول والتعاطف من الغرب وأمريكا

    • Samy Khtab
      Samy Khtab أشهر قبل +1

      دى من ايام قائد النكسه والهزايم جمال عبد الناصر...للقضاء على الاسلام والمسلمين

  • hussien berm
    hussien berm أشهر قبل +1

    ملايه لف ... ملايه لف ... ملايه لف ... انت ترقص رقصه الموت علي ضحايا مصر المحروسه ... سايب الحدث الجلل والشهداء ... وبتتكلم علي فلان وفلان ... بسيطه تقدر تقول ان محمد صلاح جزاه الله خير اتبرع ب 3 مليون دولار ... تقدر تقول كده والا محمد صلاح لم يرسل لك دولارات .... انت بتفلفص بالعاميه المصريه ... سايب الشهداء والمصابين وأسر الشهداء ... ومصر كلها مكلومه في ولادها ... بتتكلم في وادي اخر ... صبرا جميلا

    • محمد البطل
      محمد البطل أشهر قبل

      انت اكبرجذمه في التاريخ يامعرص يابن الكلب

    • محمد البطل
      محمد البطل أشهر قبل

      يعني انت اعلامي يامعرص يابن الكلب ياواطي هتفضل تهبهب ومحدش معبرامك وبعدين مفيش حدبصدق امك عشان عارفين انك خاين ابن كلب

  • idrees tajori
    idrees tajori أشهر قبل +5

    القافلة تسير ومحمد ناصر يُعَوّي

  • Mohamed A
    Mohamed A أشهر قبل +18

    اشمعني الاعلام اللي سقط يااستاذ ناصر , كل شئ سقط في مصر في عهد الجهلة الأوغاد اللصوص

  • Tomas Limousine
    Tomas Limousine أشهر قبل +23

    مصر كلها بتدفع ثمن دم مرسي دا الثمن ذنب الاعلامً المؤذنب عمر أديب فاكرين لما كان يهاجم مرسي ويقولو يا كافر 5000 الجنيه تعويض لللطفل لضاحيا حادث القطار اه دلوقتي انخرسوًا عمر اديبً حيلتها مكتوم بالجزمهً لو أتكلم كل ياعمر

    • Mimo Lalo
      Mimo Lalo أشهر قبل +1

      @very nice song&move Abousabe الكلب الوحيد هو انت ......لم اسمع ولم اشاهد احقر واقذر من اتباع لسيسي من المصريين دون اخلاق ودون تربية ويعتقدون ان مصر زريبتهم هم واتباعهم يتهمون ويخونون ويجرمون معارضيهم ...لك الله يا مصر....أخ لكم من ديار المسلمين يتمنى لكم كل خير ويدعو لكم ان يحكمكم اخياركم لا اشراركم

    • Abi Sami
      Abi Sami أشهر قبل

      @Nonia Elhoseny ya bint da3ara , Sissi is a murder , Sissi is from Israel . Sissi is a donky .
      Ya bint da3ara , ya chanzira.
      Mursi achraf minik wa min yahudi Sissi beta3ak. Tfouuuuu ya aulad Israel

    • Abi Sami
      Abi Sami أشهر قبل

      @very nice song&move Abousabe i am Not from egypt , but Sissi is a murder.
      Enta ya ibn 60 Kalb ya ibn Israel.
      Ya ibn chanzir , ya ibn charmota.
      Yal3an abouk wa Kes omak wa Kes om Sissi yahudi beta3ak.
      Aulad Israel entu

  • منوعات عراقيهْ Iraqi Collection

    في العراق مواطن طلب ساندويش طعميه بالعراقي لفة فلافل والشرطه استجابت لطلبه 🥰

  • Riad Bounour
    Riad Bounour أشهر قبل +2

    Tous les pouvoirs arabes sont lâches minables et traîtres

  • الحجاج بن يوسف
    الحجاج بن يوسف أشهر قبل +9

    عمل مخابراتي عسكرية مشهورين بهذه العمليات عشان يشغلوا الناس الجوعانه وخايفين لينفجروا اولاد وسخة زي تفجيرات الكنائس

  • Marawan Zaud
    Marawan Zaud أشهر قبل

    كسمك يا ناصر أمك اتناكت من ١٠٠واحد على ماجيت

    • Sanad
      Sanad أشهر قبل

      ليه كده يا نجس يا قواد يالاحس الطياز

  • Nasser Mohamed
    Nasser Mohamed أشهر قبل

    ياصرصار الخيانة.....طبعا فرحان يابن الواطى..وحياة امك دم الناس دى له قصاص ياخول الخرفان

  • G k A
    G k A أشهر قبل +8

    صح لسانك ياناصر

  • HABIBP HABIBO
    HABIBP HABIBO أشهر قبل +5

    تعازينا الخالصة الم تعلمو أنهم مرعوبين من السيسي لأنه أعطى مثل (طبق في حبنها) في مؤتمر الشباب لم يعجبه الكشف عن مدرسة موش ولابد وروها على الشاشات فكيف لهم ان يعرضوا العملية الإرهابية بدون تنميق

  • Houria houria
    Houria houria أشهر قبل +15

    الله ينصرك يامحمد ناصر

  • med islem
    med islem أشهر قبل +11

    بعد التعازي الخالصة لشعب مصر اريد ان اوجه سؤالا واحدا لسيد معتز انا لست مصري انا جزاءري هل تناولت قناة الجزيرة ترحيل قطر لمسلمين الايغور للصين بلا رحمة؟ انا لا احب السيسي ولا بن كلبان لكن اكره ايضا عزمي بشارة مالك قنوات مكملين الشرق و العربي الجديد و كفيله القطري تميم حبيب الصهاينة من تحت الطاولة و لهاذا لا احب سياسة الكيل بمكيالين

    • وائل العراقي
      وائل العراقي أشهر قبل

      وانا كذلك مثلك لست مع احد من الذين ذكرت....وهؤلاء الاعلامين يطبلو لتميم واردوغان الذي يدعى معاداتة للصهانية وفي الحقيقة تركيا اكبر دولة متحالفة مع الصهانية اقتصادي وسياسي لكن يضحكون على عقول الناس بالكلام

    • منال عز
      منال عز أشهر قبل +2

      ده محمد ناصر

  • Abdlatif Abdlatif
    Abdlatif Abdlatif أشهر قبل +7

    اسال هذا الخبيث المدعو/احمد موسى كم هو عدد القضايا الذي سبق فيه حتى اعلان المجازر واتهم فيها مباشرة الاخوان لانه كان عنده اشارة من اسياده انه هناك جريمة ستقع في الزمان والمكان والجهة التي توجه لها التهمة لكن هذه المرة لم تصلهم التعليمات فخنسوا