ما هي أسباب خسارة المنتخب المصري؟! الناقد الرياضي علاء صادق

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2019/07/ 6
  • قناة الإعلامي محمد ناصر .. نستعرض فيها كل ما يحدث في مصر النهاردة
    لمشاهدة باقي الفيديوهات على يوتيوب: bit.ly/2Oev51B
    تشرفني متابعتكم على المنصات الأخرى:
    فيس بوك: bit.ly/2TXXQF9
    تويتر: bit.ly/2WeO7If

تعليقات • 1 078

  • Mounir Bourouissa
    Mounir Bourouissa أيام قبل

    ما دام انتصرت الجزائر فان ذلك يعني انتصار الامة العربية حيث ان الجزائر هي دولة في مكانتها تعتبر في علاقتها الاخوية هي ذاتها مصر ، وان الشعب الجزائري هو اخ الشعب المصري ، ذلك اننا مشتركون في الاخوة العربية والاسلامية ، اذن اين هو المشكل بقي ان يقوم الشعب الجزائر باهداء الكٲس الافريقية الى السعب المصري العزيز ، تحيا الجزائر تحيا مصر تحيا فلسطين تحيا الامة العربية.

  • ايهاب مؤمن
    ايهاب مؤمن 4 أيام قبل

    ياعم المذيع انت مش
    ليك في الرياضه بلاش تتكلم في الرياضه خاليك في السياسه احسن

  • Ahmed Saad
    Ahmed Saad 4 أيام قبل

    طول ماصورة بتاعت الجسوس الخاين امامه يبقى بيتكلم على مصر ومنتخبها ليه تحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر

  • okamivolgan
    okamivolgan 4 أيام قبل +1

    الراجل ده من كبار المعرصين في المجره ....وفي ناس كمان زيه من الذباب بتوع قطر شغالين قشطة في التعليقات ...ماله الريس ومال الكوره كل واحد يقلك اصل الريس مش عارف ايه احه ياعم هما 11 لاعب قصاد 11 يا يكسبو يا يخسرو والحمار اللي في الفيديو ده ما خلاش سبب فيزيائي وكميائي وسياسي واقتصادي ورياضي ومش رياضي الا وجاب سيرته والناس الهبله بتسقف له ياريت نتعلم نحمد ربنا في المكسب وفي الخساره ونتعلم من اخطائنا وبلاش فتي

  • Sh Sh
    Sh Sh 4 أيام قبل

    الموضوع رياضي....لكن المعلقين الخرفان الإرهابيين.ربطوا خروج المنتخب بالاسعار.والسيسي .. يامعرصين مال الاسعار بالمنتخب... وبعدين هو السيسي
    حارقكم ليه ...انا اقول لك يامغيب منك
    له. لان السيسي طالع بالبلد الاعلى والازدهار والخير...ولانكم قطيع خرفان تناموا في اي زريبة لا يهمكم أن مصر تكون في خير......بكره ياكلاب تيجوا مترحلين والسجن في انتظاركم..

  • Slide Cell
    Slide Cell 9 أيام قبل

    الاخوان المجرمين خونة الأوطان وتجار الدين مصابون بالحرقان من النوع الشديد
    اللهم بارك في الرئيس السيسي ناكح الإخوان في كل زمان ومكان
    الاخوان المجرمين لا دين لهم فهم صنيعة المخابرات الإنجليزية وخونة اوطانهم لذلك تجدهم يفرحون عندما يحزن الشعب ويحزنون عندما يفرح
    اللهم انزل لعنتك علي هذا التنظيم المجرم

  • Hassan Mohamed
    Hassan Mohamed 10 أيام قبل

    طظ في مصر

  • Motaa Salah eldin
    Motaa Salah eldin 10 أيام قبل

    شيل ومرضعة وسحبة4اربعة وطلعة الجبل طلبة الحبل تحياتي للميز محمدناصر

  • عبدو عمر
    عبدو عمر 10 أيام قبل

    ان شاء الله البطوله عربيه واتمنى تكون للجزائر

  • Brahim Brk
    Brahim Brk 10 أيام قبل

    السبب المباشر لاقصاءالمنتخب المصري هو الاعلام لانه وضع المنتخب واللاعبين تحت ضغط نفسي رهيب .

  • adrina lina
    adrina lina 11 أيام قبل

    ناس قبضت قبل متلعب هتتعب ليه

  • ابو عبدالعزيز
    ابو عبدالعزيز 11 أيام قبل

    ترزيقي ماعنده سالفه وبعدين غيرو اسمه وش معني ترزيقي حتي اسمه ماكويس ومحمد صلاح ماعندك سالفه ههههعههه

  • محمد 96599645276
    محمد 96599645276 11 أيام قبل

    عندك حق يا دكتور علاء انت باين عليك زعلان جدا

  • B a
    B a 11 أيام قبل

    صلاح والحارس فقط هم الفريق المصري اما السلاحف كانت محنطه مع المدرب

  • عألم ألمعرفه
    عألم ألمعرفه 11 أيام قبل

    شـبآب آمـآنهہ‏‏ حطـوليـﮯ آشـترآگ مـآتخسـرو شـيـﮯ

  • yassine lahmouad
    yassine lahmouad 11 أيام قبل

    بالنسبة اللي الخسارة الحقيقية هي الأموال اللتي صرفت على كل من مصر و المغرب
    لأنه هنالك الملايين يموتون جوعا
    كل مافي المسألة أنها لعبة تتمحور على كرة مملؤة بالهواء ليس إللا
    أما بالنسبة للمنتخبات اللتي دهبت بعيدا
    فإنها تموت جوعا و يرونها أملهم الوحيد في
    الخروج من حالتهم المادية الصعبة

  • ahmed sabry
    ahmed sabry 11 أيام قبل

    علاء صادق حاقد زيك رايه لايهمنا

  • الدنجوان عبده
    الدنجوان عبده 11 أيام قبل

    خصاره كبيره انك بره مصر والله

  • محمد الحجر
    محمد الحجر 11 أيام قبل

    علاء صادق كان بيطلع زمان كل جمعه الساعة 2في برنامج أخبار الدوري والكأس كونت احب اتفرج عليه

  • Waheedعظيمه Hodaعظيمه
    Waheedعظيمه Hodaعظيمه 11 أيام قبل

    بالذمه اتنين خونه متناكين زي دول مالكم ومال جماهير مصر اللي لو شافوا خول منكم هياكلو قلب أمه ياخونه

  • ، *
    ، * 12 أيام قبل

    دكتور علاء مدري شسمه يشبه عمو صباح 😂الشعب البشيري اين انت 😂

  • abo ziead
    abo ziead 12 أيام قبل

    كسم صلاح وترذجيه

  • Mohamed abdelsalam
    Mohamed abdelsalam 12 أيام قبل

    الاتنين معرصين

  • سقراط سقراط
    سقراط سقراط 12 أيام قبل

    سبب خساره مصر كثرة اكل الفول وطعميه بكثره قلة منسوب نهر النيل الاوضاع في السودان قلة شرب الشاي والقهوه ونسيت ايه الجزم بتاعتهم كانت ضيقه شويه . مزاج اللاعبين كان مش رايق اوي . وخلاص .

  • bit kam
    bit kam 12 أيام قبل

    أنا شاهدت تحليلك قبل انطلاق البطولة تقول أن تشكيلة المنتخب المصري هي تشكيلة قوية لا يوجد أي فىيق ينافسها ولديها مدرب كويس وعندها لاعبين ممتازين وأن الكأس ستكون لمصر بدون منازع. وقلت أن الفرق المغاربية لن تذهب بعيدا خاصة على أرض مصر. لكن طلع كل تحليلك غلط وأنك لا تفقه في كرة القدم شئ.

  • شلبي علام
    شلبي علام 12 أيام قبل

    شويه عواجيز ليس لرايهم قيمه

  • Sherif Abdelrahman
    Sherif Abdelrahman 12 أيام قبل

    جوز معرصين

  • Amin Aqlan
    Amin Aqlan 12 أيام قبل

    انت نفسك يا علاء قلت قبل المباراة على ال بي ان سبورت بأن مصر حتما حتفوز على جنوب أفريقيا لقوة المنتخب المصري وللضعف الشديد للمنتخب الجنوب أفريقي واشدت بالمنتخب المصري وأسرفت في المدح حتى خلتني أتمنى أن مصر تنهزم

  • أحمد حمودى
    أحمد حمودى 12 أيام قبل

    النجاسه

  • محمود شعبان
    محمود شعبان 12 أيام قبل

    انا لاعب كرة قدم كتير جيد بتمنى تشركوا بالقناة مشان تدعمولي موهبتي

  • Mourad African
    Mourad African 12 أيام قبل +9

    علاء صادق له معزة خاصة عند الجزائريين الله يحفضك وجهك منور من صدقك و اخلاقك

  • Yousef channel
    Yousef channel 12 أيام قبل +1

    احتاج رايكم بالتعليقات على آخر فيديو تكفون 🖤🖤

  • Souad Nadri
    Souad Nadri 12 أيام قبل

    الغرور هو سبب خسارة المنتخب المصري ولاشيء آخر 😜

  • abdulrazaq djabbar
    abdulrazaq djabbar 12 أيام قبل

    انت لم تتابع المباراه لانك كلب اخواني نجس لا يحب مصر و الانجس منك هو صاحب الصوره الذي امامك

  • عائله امل و ميرا
    عائله امل و ميرا 12 أيام قبل

    أسباب الخساره منتخب جنوب أفريقيا اقوى من منتخب مصر 😁

  • Bilal Hicho123
    Bilal Hicho123 12 أيام قبل

    خسارة مصر هي مؤامرة إسرائيلية, كما يقول المثل العربي .

  • Mohamed Abdelmen3m
    Mohamed Abdelmen3m 13 أيام قبل

    ❤️❤️❤️❤️❤️

  • mimi Bnk
    mimi Bnk 13 أيام قبل +2

    لا اله الا الله و السيسي عدو الله ، ربنا يحفظ الجزائر و البلد الشقيق مصر ✌

    • Lõĺõ MõhMMď
      Lõĺõ MõhMMď 9 أيام قبل

      انتي شنو دخلك بالموضوع خليك بره الله يشفيك 😂😂

  • Mahmoud shetoz
    Mahmoud shetoz 13 أيام قبل +36

    الي بيحس بالراحة عند سماع القران الكريم يدوس لايك 👍 ويصلي علي نبينا محمد⁦❤️⁩ ممكن توصلوني ل ١٠٠ مشترك🙏اعرف راح تطنشوني😊 عادي الحياه حلوه 😊

  • larbi youcef
    larbi youcef 13 أيام قبل +1

    الله يرحم الشهيد مرسي وطهر أرض مصر من الظالمين أنت في قلوبنا لن ننساك ومن ظلموك لن يرحمهم التاريخ والحساب عند الله ينتظرهم فارقت الدنيا من الباب الواسع أما هم من الباب ......حسبي الله ونعم الوكيل أخوكم من الجزائر تحيا أحرار مصر عجل يارب تعبنا من ظلم الظالمين ووحد المسلمين

  • sakr Eed
    sakr Eed 13 أيام قبل

    تحياتي دكتور علاء

  • Med03 hamini
    Med03 hamini 13 أيام قبل

    صلاح لا يملك الشخص الذي يغيرو على وطنه
    صلاح ينظر لفائدته الشخصية
    صلاح عقل في لفربول
    هل تعلمون من هو الذي لا يغيرو على (........…)

  • Mohamad Khalaf
    Mohamad Khalaf 13 أيام قبل

    الحمدلله خلصنا من الاعلانات

  • Abd Alsmea
    Abd Alsmea 13 أيام قبل

    ياعم هو مات 67 عام البقاء لله

  • Ahmded Omer
    Ahmded Omer 13 أيام قبل

    الحمد لله على كل حال مش مهم خسرنا عشان نعرف غلطتنا

  • Kariman Ania
    Kariman Ania 13 أيام قبل

    منع السيسي المصريين الأحرار من تشييع المرحوم و حضور جنازته فجعله الله يرى جنازة إنجازاته و اماله أمام عينيه و باسوء طريقة 😥 و لا تحسبن ربك غافلا عما يفعل الظالمون

  • الفرعون الصغير
    الفرعون الصغير 13 أيام قبل

    هيقولك السيسى السبب ههه‍ه‍ه‍ه‍ه‍ه‍ خرفان

  • ataf sarwat ataf
    ataf sarwat ataf 13 أيام قبل

    خرفان

  • حسين علي المصري
    حسين علي المصري 13 أيام قبل

    انا احبك دكتور علاء.... ربنا يصلح الحال

  • Benmassoud Mohsine
    Benmassoud Mohsine 13 أيام قبل

    احلموا احلموووووووا لن تربحوا ابدا ابدا إذا هرب عليكم ربح الدنيا فعليكم اللحاق بربح الاخرة.

  • Aya Ebrahim
    Aya Ebrahim 13 أيام قبل

    انت احس فريق

  • عبدالله احمد
    عبدالله احمد 13 أيام قبل

    ده ذنب الدكتور محمد مرسي الله يرحمه ويسكنه فسيح جناته يارب العالمين

  • Amine Derrouiche
    Amine Derrouiche 13 أيام قبل

    السيسي وجه الشر علي الامة اسلامية مش غير علي مصر جزائري وبدي طباو ي اتحدث معو شكرا

  • بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.

    ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا
    شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل
    فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة
    ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

  • بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.

    ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا
    شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل
    فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة
    ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

  • بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.

    ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا
    شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل
    فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة
    ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

  • بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.

    ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا
    شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل
    فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة
    ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

  • بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.

    ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا
    شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل
    فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة
    ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

  • بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.

    ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا
    شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل
    فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة
    ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

  • بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.

    ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا
    شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل
    فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة
    ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

  • بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.

    ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا
    شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل
    فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة
    ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

  • بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.

    ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا
    شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل
    فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة
    ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

  • Abdulmageed Ahmed
    Abdulmageed Ahmed 13 أيام قبل

    ايوه يا خرفان زيطوا

  • Fathy Ali
    Fathy Ali 13 أيام قبل

    دى رجل ابن متناك واوسخ رجل وهو إرهاب سفل

  • Safae Salma
    Safae Salma 13 أيام قبل

    لن تعيش مصر في هناء مادام السيسي الصهيوني وعساكره ينهبون خيراتها.

  • الزير اليماني
    الزير اليماني 13 أيام قبل

    لن يحتفل المواطن المصري بإي شي دام والكلب السيسي الي بيحكم ام الدنيا

  • Anwar Ghaith
    Anwar Ghaith 13 أيام قبل

    حد يعرفني ايمن اشرف الي الولد جري من ناحيته لوحده ربع ساعة كان فيييييين؟

  • ahmed salah
    ahmed salah 13 أيام قبل

    محمد صلاح هو افضل واحد في المباره بتقول محمد بعيد عن مستواه وبالنسبه لترزيجيه الهجمتين الي ضيعهم فين وهو بقا نجم انتو شعب حكدين وبتكره احسن حاجه في البلد حتا انت معلق ملكش فيه ولا ينفا تعلق اصلا

  • احمد وليد
    احمد وليد 13 أيام قبل

    احنا ما يشرفناش إنك تسمع المباراة يارهابي

  • Hamada Ayed
    Hamada Ayed 13 أيام قبل +1

    حتي اللي بايعين نفسهم لتركيا وقطر طلع ليهم صوت ... وعجبي

  • nacer dz
    nacer dz 13 أيام قبل

    لا اله الا محمد رسول الله والسيسي عدو الله

  • Abdou Rahim
    Abdou Rahim 13 أيام قبل

    طبعا لأن عيسى حياتو رحل لم يعد هناك رشاوي الحكام واحتيال

  • ابومحمد ابوعياده
    ابومحمد ابوعياده 13 أيام قبل +1

    ماشاء الله منووور

  • ابومحمد ابوعياده
    ابومحمد ابوعياده 13 أيام قبل +1

    منووووووور

  • Hassan Lotfy
    Hassan Lotfy 13 أيام قبل

    انت مبتفهمش فى اى حاجة علشان تحلل كورة ولا نعترف بيك كإنسان

  • فاطمه الحج محمد
    فاطمه الحج محمد 13 أيام قبل

    انت يا علاء صادق احقر انسان على وجه الارض

  • الغريب الغريب
    الغريب الغريب 13 أيام قبل

    الاخونج يتدخلون حتى في كورة القدم انهم والله كلاب النار هم الفتنه أينما وجدوا

  • كوكب بلوتو
    كوكب بلوتو 13 أيام قبل

    ليش قتلتوا محمد مرسي في وقت كاس افريقيا لانه كل منشغل بالساحرة المستديرة هذا هو سبق الاسرار والترصد في القتل المبرمج

  • Elinna GBP baron Makiling
    Elinna GBP baron Makiling 13 أيام قبل

    In the name of Allah bless all day and night and today and tomorrow Allah bless all thank you so much Allah Allah love us

  • asmaa ali
    asmaa ali 13 أيام قبل

    انته يالي بتقرأ تعليقي ربنا يفرحك قول امييييييبن
    زروني قناة

  • Omar Mohamed
    Omar Mohamed 13 أيام قبل +1

    هو المباراة هتتعاد حد يرد والنبي

  • التنين/ eltenen
    التنين/ eltenen 13 أيام قبل +1

    ا جدعان انا لسه منزل فيديو كوميكس عن حمو بيكا مسحته من علي وجه الارض 🌎اتفرجوا عليه وان شاء الله هيعجبكم 😋

    • Df Ad
      Df Ad 12 أيام قبل +1

      ش محمد ص

  • Jaalad Alqahtani
    Jaalad Alqahtani 13 أيام قبل

    كل تراب ياوسخ انت والمذيع

  • Ahmed NZMAH
    Ahmed NZMAH 13 أيام قبل

    .

  • Hesham Elashry
    Hesham Elashry 13 أيام قبل

    اول مرة اشوف الشعب فرحان ومش زعلان من هزيمة المنتخب يستاهلوا ويغورا فى داهية

  • مسلسلات رمضان سوبر ميرو حلات وتس

    حبيب قلبي 😍

  • يزيد احمد〽〽〽
    يزيد احمد〽〽〽 13 أيام قبل

    اكثر الشعوب العربيه فرحت بخساره منتخب مصر ليس كرهٱ فيهم. وانما للاداء السيئ والغرور. 😒 وعدم استدعاء بعض النجوم وجلب لعيب بمستوئ اقل

  • Taragy Hemidan
    Taragy Hemidan 13 أيام قبل

    مالعبش

  • MO3 -
    MO3 - 13 أيام قبل

    و ملقوش غير الحمار ده عشان يسئلوه عن رأيه ، فعلا جحش بيقول رأيه في شوية بعير.

  • ahmed Hussieny
    ahmed Hussieny 13 أيام قبل

    يلا مع السلامه

  • سيما ناو
    سيما ناو 14 أيام قبل

    الجنس بنوته
    لمهنة: توزيع الايكات😂🖐🏻
    المشكلة: ماحدا بيحطلي لايك 😹💔
    حرام عليكم حطو لايك وشتركو عندي ما بتخسرو شي😹💔

    ناقصلى 250 مشترك لو بتحب رسول الله اعمل لايك وعم تدخلع قناتى راح تعحبك

  • flower of the valley
    flower of the valley 14 أيام قبل

    حسبنا الله ونعم الوكيل فيك يا سيسى انت وحميرك

  • Mostafa Abdelrauof
    Mostafa Abdelrauof 14 أيام قبل +1

    الراجل ده كنت بحبه فشخ و انا صغير و بحب صوته 😅

  • Abdo Ali
    Abdo Ali 14 أيام قبل

    والله انتم عالم وسخه شماتين

  • ABDULAH TACFARINAS
    ABDULAH TACFARINAS 14 أيام قبل

    لا تنسو أن جنوب إفريقيا خسرت مع المنتخب المغربي ، ولعب جنوب إفريقيا الشوط الثاني كله في منتصف ملعبه ،

  • Ahmed Medoجميلة
    Ahmed Medoجميلة 14 أيام قبل

    الاخوان فرحنين
    اني مصر اتغلبت
    علشان هم اعداء الاسلام والوطن

  • Mostafa Ahmed
    Mostafa Ahmed 14 أيام قبل

    الحمدلله على الخسارة زنب المظلومين

  • تصاميم سـيد خـاشوكه HD

    *احلامنه بصيطه* 😍🙈


    *ليوم مشتركيني 21 الف و60 0* *باجر شكد يصيرون* 😻 والله *فرحان* حلمي 50k ربي يفرحكم مثل ماتفرحوني مو يجيني واحد يكلي تشحد❤

  • Mastafa Yaser
    Mastafa Yaser 14 أيام قبل

    عبد الله السعيد سبب خساره المنتخب في النهائي امم افريقيا ٢٠١٧
    ونفس الغلط في ٢٠١٩ سبب ضياع المنتخب علي أرضه حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا عبد الله السعيد وانت والنني حسبي الله ونعم الوكيل فيكم حسبي الله ونعم الوكيل

  • Yasser Mohamed
    Yasser Mohamed 14 أيام قبل

    خروج غير مشرف منتخب سئ يجب محاسبة كل القائمين عالية وتحديد غرامات مادية على اللعببة والادارين ورفد بعضهم بدون اخذ مستحاقتهم