Machine Gun Kelly Talks Diddy, Hangovers, & Amber Rose While Eating Spicy Wings | Hot Ones

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2015/06/11
  • The Bad Boy emcee tests his limits-and answers some scorching questions-while taking on some of the wildest hot sauces in the world.
    Subscribe to First We Feast on ARclip: goo.gl/UxFzhK
    Check out more of First We Feast here:
    firstwefeast.com/
    firstwefeast
    FirstWeFeast
    firstwefeast
    www.reddit.com/r/hotones/
    Season 1
    Episode 3
    First We Feast videos offer an iconoclastic view into the culinary world, taking you behind-the-scenes with some of the country's best chefs and finding the unexpected places where food and pop culture intersect.
    Machine Gun Kelly Talks Partying & Amber Rose While Eating Spicy Wings | Hot Ones from First WE Feast. Click here to purchase Hot Ones hot sauces: bit.ly/2ja8sx2
    #hotones #spicywings
    #hotones #spicywings
  • الإرشادات والأساليبالإرشادات والأساليب

تعليقات • 2 716

  • Gideon King
    Gideon King أيام قبل

    that mad dog 357 some fire as shit though fr

  • Bearer of Bad News
    Bearer of Bad News 2 أيام قبل

    How you gonna name yourself after a damn gun and have a man bun? - Eminem

  • IM BATMAN
    IM BATMAN 2 أيام قبل

    This guy is gay 😂

  • Sorrel555
    Sorrel555 3 أيام قبل

    Why does Sean look like the star from the Shield?

  • Elizabeth Mcintyre
    Elizabeth Mcintyre 4 أيام قبل

    Water doesn’t help at all ! You need Milk ! Milk helps every time

  • alex cochrane
    alex cochrane 5 أيام قبل

    Isn’t this guy a massive pussy ?

  • Joshua
    Joshua 6 أيام قبل

    The First dab. Leading the nation.

  • Barry Smith
    Barry Smith 7 أيام قبل

    Another clean board nice

  • Matches_Malone
    Matches_Malone 7 أيام قبل

    Love seeing the tough talk after #3, and then of course seeing him after #10

  • Dark King
    Dark King 8 أيام قبل

    Eduacate them mf yeah!

  • Joe D.
    Joe D. 9 أيام قبل +1

    #10 still doesn't compare to how much Em burned you.

  • Byron Eckhart
    Byron Eckhart 10 أيام قبل

    Pussy

  • justine cole
    justine cole 12 أيام قبل +1

    colson baker still has my heart 4 years later💘

  • A
    A 14 أيام قبل

    Lmao why mgk try and dab the sauce like that

  • ElectricBloodWolf19
    ElectricBloodWolf19 14 أيام قبل

    Wait did they admit to giving him a freebie? I knew they didnt put all the wings in a sauce. That's disappointing.

  • Dano Bushcraft
    Dano Bushcraft 14 أيام قبل

    How you gonna name yourself after a damn gun and have a man bun. #KillShot

  • Carlos Martinez
    Carlos Martinez 14 أيام قبل

    Did they skip like 4 questions and just ate wings

  • hellocollegejason198
    hellocollegejason198 16 أيام قبل

    The first episode to go viral

  • HCBCHEMISTRYoCOM
    HCBCHEMISTRYoCOM 19 أيام قبل +1

    I'm just here because in a separate video, the host says, MGk help spark the idea of the last dab

  • James Algeo
    James Algeo 19 أيام قبل

    Did better than i thought he would. Well done MGK

  • Will Gilbreath
    Will Gilbreath 22 أيام قبل

    He bangs watermelons

  • Jason Harsh
    Jason Harsh 22 أيام قبل

    Pussy

  • Jason Harsh
    Jason Harsh 22 أيام قبل

    This guy is such a douchebag wow

  • Swole swole
    Swole swole 23 أيام قبل

    Fucked a watermelon. It was cold. Lmmfao

  • Daniel Bentley
    Daniel Bentley 23 أيام قبل

    I treat my women like a watermelon. Lol. I hope he breaches with a knife, at least, I would use a knife to get through the rhine.

  • Mr. Cheese
    Mr. Cheese 23 أيام قبل

    Change to: MGK Rant Session 2015 Rare Footage

  • Faaith Millz
    Faaith Millz 25 أيام قبل

    omg I need to show my bf this video. you are his hero, hilarious. he is like you, I'm not nobody puppet.
    calm the fuck down hahahaha ur an entertainer.
    my bf is a roofer he has way worsE job then u and he still loves u to death LOL

  • Faaith Millz
    Faaith Millz 25 أيام قبل

    my boy, you fucked a watermelon? hahaha hahaha oh fuckk

  • Alex Barry
    Alex Barry 25 أيام قبل +1

    I've never even heard of this guy.

  • Mike Cheri
    Mike Cheri 25 أيام قبل

    I think MGK scared Sean with that crazy shit

  • KaptainBasketball
    KaptainBasketball 25 أيام قبل

    Funny asf

  • cristian9955ify
    cristian9955ify 26 أيام قبل

    Lamo at 2:08 I normally tell them 1 meat than when they are done I tell them to give me another type lol

  • Robert Wood
    Robert Wood 26 أيام قبل

    Forrest Gump

  • Alexey Souvorkin
    Alexey Souvorkin 27 أيام قبل +4

    All the tats, spikes and rings, are just compensation for his balls not having dropped yet.

  • Vecterbeast1 call of duty channel

    Makes harder to handle hot shit when you drink beer

  • Norbert Kulcsár
    Norbert Kulcsár 28 أيام قبل

    Squirt gun Kelly. The guy who fucks watermelons.

  • Norbert Kulcsár
    Norbert Kulcsár 28 أيام قبل

    How he tries to get the dab off of his chicken XD He was so cocky at the beginning XD Let's remember him MGK for bringing out the murderous side of Eminem. :) May you rest in pieces. XD

  • Trump's Neck Vagina
    Trump's Neck Vagina 29 أيام قبل

    Every guy has tried to fuck a fruit.😬🍊

  • stack anderson
    stack anderson 29 أيام قبل

    I'm done at 7:45. He's a lying pussy.

  • stack anderson
    stack anderson 29 أيام قبل

    I'm only a little over 4 minutes in MGK and he's a bitch. I say that actually liking some of his music. His peddle needs to be knocked down a little

  • Mameawa Thiaw
    Mameawa Thiaw 29 أيام قبل

    This is the whole video. ****** la la la ******* la la la like dang.

  • Robin van Deijl
    Robin van Deijl أشهر قبل

    MGK is an absolute legend

  • i hate everybody but eridan
    i hate everybody but eridan أشهر قبل

    All I can say is
    Me too

  • John Arellano
    John Arellano أشهر قبل +7

    MGK is such a Kyle 😂

  • Theatrical Goon
    Theatrical Goon أشهر قبل

    I hope your wings are hot enough for the day that you interview me

  • Garfield
    Garfield أشهر قبل

    Hoping that the watermelon is 18+

  • Garfield
    Garfield أشهر قبل

    Where's pistol Kelly?

  • Damian Pizano
    Damian Pizano أشهر قبل

    Hold up before they stopped at 357k and now the last dab is 2 million? Wtf is this lol

  • WolfTalkings
    WolfTalkings أشهر قبل +1

    Hot wings shows the real you.

  • D S
    D S أشهر قبل +5

    Note to rappers everywhere. Don't eat watermelon at Kelly's house.

    • asseater69
      asseater69 8 أيام قبل

      it's not funny but hey, at least it's original

  • Tyrion Lannister
    Tyrion Lannister أشهر قبل

    I've watched about every Hot Ones episode but somehow have never seen this one and I don't know whats happening XD "ever fucked a watermelon" XD what is going on!!!!! oh god this is great!

  • Emilie Vukovich
    Emilie Vukovich أشهر قبل

    “WHY ARE YOU SO CALM?!?!” *stomps uncontrollably*

  • thejohnstonzoo
    thejohnstonzoo أشهر قبل +1

    This guy wasn't a VERY good guest.

  • Ryan Bubka
    Ryan Bubka أشهر قبل

    Why is mgk wearing a bottle caps? Is it because he won alot of bottle cap challenge 🤷🏾‍♂️

    • Heavy Metal Kitten
      Heavy Metal Kitten أشهر قبل

      Ryan Bubka it’s the designer who put them on the jacket not him

  • Eli Elayna
    Eli Elayna أشهر قبل +2

    Who Came here to see how the host handles the hot wings then vs now ? 😁

  • betterdays
    betterdays أشهر قبل

    What a fucking douche bag twat

  • Legolas
    Legolas أشهر قبل

    What size is this dude's shirt?

  • harme Nas
    harme Nas أشهر قبل

    The only words he knows is fuck shit fuck shit. Grow up dude it's a fun show be a little professional

    • I.Z TUBE
      I.Z TUBE أشهر قبل

      That's 4 years ago

  • Mey Esp
    Mey Esp أشهر قبل

    LMFAOOO I LOVE THIS SHOW

  • phillySD1
    phillySD1 أشهر قبل

    Juuust putting it out there. I'm ready for my interview, when ever you're ready just hit me up...