كلمة الرئيس عبد الفتاح السيسي بمناسبة الذكرى الـ46 لنصر أكتوبر المجيد

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2019/10/ 6
  • كلمة الرئيس عبد الفتاح السيسي بمناسبة الذكرى الـ46 لنصر أكتوبر المجيد
    لمشاهدة البث المباشر لقناة اكسترا نيوز : bit.ly/2lIAKDs
    شاركنا برأيك عبر موقعنا www.extranews.tv
    اشترك في قناتنا عبر اليوتيوب هنا goo.gl/BtMVSC
    Join and Follow us on :
    Website : www.eXtraNews.tv
    Facebook : eXtraNewTV
    Instagram : eXtraNews.TV
    Twitter : eXtraNewsTV
    #eXtraNews

تعليقات • 1 316

  • Mero Mando
    Mero Mando 5 أيام قبل

    اتعلم الحرب على العرض ولا الارض ولا الماده الفلوس ولا العقيده نحن مدافعون شهداء عرض فلوس ارض ماهى نوع الحرب الى اين ذاكره ولا لاذكره وعقل ولجيل هيلعن جيل hi

  • Ibrahim Fathi
    Ibrahim Fathi 5 أيام قبل

    قاهر اردوغان و قاهر لإخوان المجرمين و قطر

  • every day quran
    every day quran 5 أيام قبل

    اللهم مزق ملكه

  • ROOH EnsaN
    ROOH EnsaN 6 أيام قبل

    احقر انسان علي وجه الارض يكرهه الانسان والحيوان والجماد. قسم بالله نهايتك هتكون عبره لظلمك وتجوعيك وقتلك لناس حسبي الله عليك

  • sindbad52
    sindbad52 6 أيام قبل

    كفايه بقي أنت لسه هتكدب كمان . أنت أسوأ حاجه حصلت لمصر أنت لا عايز تسمع حد ولا بتحترم شعبك ولو حد كلمك في حاجه تشخط فيه يا كسمك أنت بتشتغل عنده يعني تحترمه مش تخربها وتبيعها وعايز الدنيا تسقفلك يا اخي تسلم بطن أم محمد علي اللي فاشخك أنت وكلابك وملعونه أم البطن اللي جابتك .

  • Amin Alali
    Amin Alali 6 أيام قبل

    رئيس تافه ل بلد عظيم

  • السهم الزهبى المصرى

    قول متخفشى العرص لازم يمشى

  • Yasmine Yaso
    Yasmine Yaso 6 أيام قبل +1

    كام واحد هنا مع السيسي اللي مع السيسي لايك والي ضد السيسي ديس لايك يلا........

  • Saad Mohamed
    Saad Mohamed 7 أيام قبل

    تحيا مصر ✌✌✌

  • سوسو طرب
    سوسو طرب 7 أيام قبل

    يا سﻻم عليك يا حسنى ايام احتفاﻻت نصر اكتوبر وهو بيخطب له هيبه وكﻻم جميل كل سنه كنا بنعيد اﻻمجاد عند سماع صوته اسمعوا خطبه لحسنى كده وشوفوا الفرق بين الخطبه العزى الى سمعينه ده حزين على انتصار قصدى انتصار اكتوبر

  • abdullah fathy
    abdullah fathy 7 أيام قبل

    من حقي ان أقول ان بعد الربع الأول من الفيديو سمعت كلام غير حقيقي؛ وانت انسان والانسان غير معصوم من الخطأ، وأنت مصري فخور ولاكن خاطئ وستظل تصحح خطأك إلى أن تصح، وكانت مصر حياة حية قبل قليل الفساد أدعو الله أن تظل حية.

  • shams padr
    shams padr 7 أيام قبل

    تحيامصر تحيامصر تحيامصر يحياالسيسي الله اكبر الله اكبر الله اكبر نحن على الحق المبين بإذن الله تعالى ولا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم واتوب اليه نحن قادمون نحن البنائون نحن قادرون ان شاء توكل على الله ياعبدالفتاح والفتاح هوالله ربنايعينك نحن القادمون

  • الله اكبر
    الله اكبر 8 أيام قبل

    الرئيس عبد الفتاح السيسي رئيس جمهورية مصر العربية والقائد العام للقوات المسلحة ورئيسى وافتخر بة واحب من يحبة ويحترمة . تحياتى سيادة الرئيس

  • Hasaan Hasaan
    Hasaan Hasaan 8 أيام قبل

    اقسم بالله بشوفك بضايق شكلك بيعصبنى

  • مصري في روسيا
    مصري في روسيا 8 أيام قبل

    عملت فيديو في روسيا خاص بالمصريين و السيسي و العرب هينزل النهاردة علي القناة عندي يا جماعة بالله عليكوا دعم للقناه بتعتي اشتركوا فيها . يا انا بعمل محتوي كويس. و بساعد اي حد محتاج اي حاجة في روسيا

  • Tamer Abdalla
    Tamer Abdalla 8 أيام قبل

    الخاين العميل الجبان مقلش اسرائيل المحتلة مره واحده
    اللهم أنتقم اللهم أنتقم اللهم أنتقم

  • Mohamed Elghamry
    Mohamed Elghamry 8 أيام قبل

    بسم الله الله اكبر بسم الله. تحيا مصر القوه والعزم والإصرار علي النصر والتقدم بفضل الله حفظ الله مصر.

  • احمد سلمان
    احمد سلمان 8 أيام قبل

    M u ax

  • Ahmed El Metwally
    Ahmed El Metwally 8 أيام قبل

    تحيا مصر

  • استفاد - Estfad
    استفاد - Estfad 8 أيام قبل

    تحيا مصر يحيا الرئيس السيسى

  • medo mody
    medo mody 8 أيام قبل +1

    يسلام اعرف انت الاول قيمه الوطن يا اللي وافقت يعملوا منك زعيم مخصوص مقابل انك تفسده و بعدين ابقا اطلع اتكلم و اعمل نفسك وطني يا تعلب 😤😤😤 الحيوان ده لسه عامل نفسه ملاك و انتصار و حوكا بيهدروا فلوس الناس فالقصور بتاعتهم و خليتوا اغلب الشعب فقرا اوي يا عيله حراميه و زباله و مضيت بكل بجاحه ع اتفاقيه سد النهضه و مش حنلاقي الميه و بعت تيران و صنافير و بتحارب اهل سيناء بحجه الارهاب و لسه باقه الخداع البلحاويه شغاله 😤😤😤😤 و بعدين معلش اصل اللي بيعارض من جوا مصر بتعتقلوه علطول لازم يعارض من برا حفاظا ع حياته يا عصابه مسلحه 🤔🤔🤔 المفروض ترحل بقا كفايه تخريب ف بلدنا ده لو عند اهلك دم خلاص الناس كلها قرفت منكم نعمل ايه تاني عشان تغور اقسم بالله الزمن اثبت ان مشكلة الاخوان انهم ملايكه كانوا عاوزين بجديه ينضفوا البلد من القذاره دي بس للاسف التعالب البلحاويه المخربه و اعوانهم غدرت بيهم واضحة اوي الفكره ان لو كان الاخوان المحترمين نفذوا الاوامر الصهيونيه و افسدوا البلد زيكم كان زمانهم زعماء و لسه مستمرين ف الرئاسة طبعا 😤😤😤

  • 35 M vues . Il y a 5 heures
    35 M vues . Il y a 5 heures 8 أيام قبل +1

    لا إله إلا الله محمد رسول الله
    و السيسي 🦓عدو الله
    🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿🤲👍😁😂👌

  • N_ Salah
    N_ Salah 8 أيام قبل

    ايه دا يـارجاله الايكات اعلى من الدس لايكات ليه
    يلا كـله يدوس دس لايك لبلحه العـره المعلقـه ده اصله يسـتاهل 😂😂💪

  • Adham Mohamed
    Adham Mohamed 8 أيام قبل

    عاشت مصر وعاش جيشها وشعبها وريسها تحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر رغم أنف الحاقدين

  • Adham Mohamed
    Adham Mohamed 8 أيام قبل +1

    ربنا يخليك لينا ولشعب مصر كله يا كايدهم ويارب يموتوا بغيظهم

  • Ahmed Dahab 98 Dahab
    Ahmed Dahab 98 Dahab 8 أيام قبل

    وربنا معرفت انو قال خطاب الا لما كنت بسمع معارضينه اللي بيتريقو عليه😂🙄👊

  • Ahmed Dahab 98 Dahab
    Ahmed Dahab 98 Dahab 8 أيام قبل +2

    خطاب بلحه جزء حرب أكتوبر والباقي يقصد بيه محمد علي😂😂👊

  • King King
    King King 8 أيام قبل +1

    *سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم* *_اللهم اغفرلي ولوالدي وللمسلمين وللمسلمات وللمؤمنين وللمؤمنات الاحياء منهم والاموات_*

  • Kareem ElKholy
    Kareem ElKholy 9 أيام قبل

    سيسي كس مهري معفن

  • ألحان نازفه
    ألحان نازفه 9 أيام قبل

    كان ايامها لسه عيل والرجاله بتحارب

  • الاسكندر عبده
    الاسكندر عبده 9 أيام قبل

    خريطه القطر المصري اللي وراك نقصت تيران وصنافير وحدودنا البحريه في دمياط وحسبنا الله ونعم الوكيل

  • Abu Hashish  Ahmad
    Abu Hashish Ahmad 9 أيام قبل

    الله عيب.كتير كده
    مصر كانت.متقدمه.اكتر.من.اليوم
    عيب.والله

  • Shrif Fodaa
    Shrif Fodaa 9 أيام قبل

    اللهم ارنا فيه عجاءب قدرتك وارنا فيه يوما اسودا

  • Mohannad Aj
    Mohannad Aj 9 أيام قبل +2

    غبي

  • Essaid Aassila
    Essaid Aassila 10 أيام قبل +1

    بلحة يا يلحة

  • ديب ويب
    ديب ويب 10 أيام قبل +1

    مش عايزينك بقا اخلع وخلي عند امك دم اخللللع وحل عن دين ابونا يا عميل

  • a.m.h fady
    a.m.h fady 10 أيام قبل

    البلحه المعفنه تتكلم،بلحه يامعلقه،يابقف،ياأوزعه،ياحمار،ياصهيوني،ياابن اليهوديه ،ياحرامي ياكداب،سئم الشعب من المخادعين امثالك ياخول...

  • Hosam Boghdady
    Hosam Boghdady 10 أيام قبل +2

    على فكرة إسرائيل تريدك أن تغنى علينا بخطابات اكثر من هذة فى حين انها بتنفذ مخطاطاتها عبرك أنت
    فا غنى براحتك

  • Razi Kelibia
    Razi Kelibia 10 أيام قبل +3

    كلمة نصر أكتوبر اليى كتبها للعبيط ده يبقا اعبط منه ...ببساطة رد علا محمد علي و رسالة رد فعل غبية تدل ان نظام السيسي الفاسد اهتز و النصر لمحمد علي 😂😂😂

  • Rehab Mahmoud
    Rehab Mahmoud 10 أيام قبل +1

    صهيونى

  • ابو خلدون
    ابو خلدون 10 أيام قبل

    وجيت انت ياخيبتها ضيعتها

  • Ehab Hesham
    Ehab Hesham 10 أيام قبل

    تحيااا مصرر منصووره انشاء الله ديمااا 🇪🇬🇪🇬✋️

  • Youssef Mohmaed
    Youssef Mohmaed 10 أيام قبل +1

    بلحه ؟

  • fast furious
    fast furious 10 أيام قبل

    تركيا بتضرب فى دولة عربية مسلمة سوريا الاخوة سوريا العشق سوريا المجد اقسم بالله لو سمعت صوت كلب اخوانجى تانى مفيش غير الجزمة ياكلاب ياخونة هما فين من ضرب تركيا لدولة عربية مسلمة ولا عثمان ترللى امان ياليلى امان مزود الدولارات حبتين عشان تسكتو فاكرين ياكلاب ياخونة انقذو حلب حلب تحترق باذان الله هتحترقو انتو وكل خاين بالنار عاشت سوريا وتحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر

  • military training
    military training 10 أيام قبل

    من الان تابع جميع المنتجات في مزاد وعلق بسعر يمكن يرسا عليك انشاء الله خبر كان ادغاط على سوق منشورات وبحث على المزاد ملابس مبيلات وحجات تنيه كتير ونت كمان ممكن تنزل كميه وتنزل في بث عل عالم تواصل خاص بسوق منشورات الحديه عشر facebook.com/gsjndjdjfhdksk/

  • ابو محمد
    ابو محمد 10 أيام قبل

    يعنى انت عارف انهم ضحوا بدمائهم لتروي بها ارض سيناء وفي الآخر بتبيع تيران وصنافير ‼️ اما انت بلحه بصحيح

  • Emad Aref
    Emad Aref 10 أيام قبل

    يا فتاح يا عليم على عبد الفتاح اللئيم

  • flower sky
    flower sky 11 أيام قبل

    "وان مصر ستظل أبدا بإذن الله وطن ً منصوراً مرفوع الراية.. وشهداً علي إنكسارات أعدائه.. وخيبة أملهم ..مهما تعددت أشكال الحرب... وتغيرت أساليبها"
    وما نراه من تعليقات مسيئة محبطة هو أكبر دليل علي تلك الأشكال المستحدثة... وأكبر بيان علي خيبة أملهم

  • Trevor w e g
    Trevor w e g 11 أيام قبل +1

    حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا عميل ياصهيوني انت ومقدسينك الخنازير

  • #ميوزيك ناو#
    #ميوزيك ناو# 11 أيام قبل

    عاوزين الرئيس يتكلم من القلب الى اللسان عاوزين نسمع إلقاء الكلام بدون أن يقرأمن الورق
    الكلام بيتحس لما يكون مباشر مش عاوزين كلام مزوق ومترتب على الورق بالنسبه لي كلام ليس له طعم ولا معنى مهما قال🤔

  • بر نفسك
    بر نفسك 11 أيام قبل

    محبتش سيره اخوالك ليه يا ابو الابلاح

  • Sarah Tawfik
    Sarah Tawfik 11 أيام قبل +24

    اللهم زلزل عرشه يا الله فإنه لا يعجزك اللهم زلزل عرشه يا الله فإنه لا يعجزك اللهم زلزل عرشه يا الله فإنه لا يعجزك

    • Sarah Tawfik
      Sarah Tawfik 6 أيام قبل +2

      @tim bradley بس يا لجنه حسبي الله ونعم الوكيل فيك وفي أمثالك ربنا يحشرك معاه

    • tim bradley
      tim bradley 6 أيام قبل

      اللهم رد كيدك في نحرك

  • Sarah Tawfik
    Sarah Tawfik 11 أيام قبل

    ربنا ياخدك ويريحنا منك قادر كريم

  • Mahmoud Smsm
    Mahmoud Smsm 11 أيام قبل

    اللهم احفظ مصر
    تحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر

  • amany sayd
    amany sayd 11 أيام قبل

    تحيا مصر وجيش مصر ورئيس مصر

  • Read Ded
    Read Ded 11 أيام قبل

    في معرصين كتير برضو مش عارف ازاي

  • Safia Keshk
    Safia Keshk 11 أيام قبل

    تحيا مصر بجيشها المصري العظيم
    الرءيس عبد الفتاح السيسي
    الشعب المصري العظيم
    الطيب المخلص للوطن الغالي العزيز مصر
    تحيا مصر _تحيا مصر _تحيا مصر
    🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🌹🥀🌺

  • ابن البلد
    ابن البلد 11 أيام قبل

    علي رأي المثل الي معاه جنيه ومحيروا
    يجيب ذباب من عند موزه ويطيروا😂😂😂😂😂

  • ابن البلد
    ابن البلد 11 أيام قبل +1

    تحيا مصر

  • Aez Rabee
    Aez Rabee 11 أيام قبل +2

    كيلو النيرخ بخمسه جنية 🌴

    • Yasmine Yaso
      Yasmine Yaso 6 أيام قبل +2

      ههههههههههههههههه