هجرس المسخره وضحك هستيرى | 20 دقيقه ضحك متواصل #هجرس

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2018/12/11
  • هجرس المسخره وضحك هستيرى | 20 دقيقه ضحك متواصل #هجرس
    ................................................
    استكمالا للأجزاء الثلاثة السابقة ، وبعد عودة (حزلئوم) من السفر ، وشرائه للبيت ، وتمكنه من امتلاك جميع الأراضي والأملاك ، يثير غيرة وحقد شقيقيه (الكبير) ، و(جوني) ، وتشتعل بينهم الصراعات ؛ ﻹثبات أهمية كل واحد منهم لدى أهل قرية (المزاريطة) ، وبين صراع وآخر تظل فكرة التخلص من (حزلئوم) قائمة .
    ...............................................
    ﺇﺧﺮاﺝ: أحمد الجندي
    ﺗﺄﻟﻴﻒ: مصطفى صقر
    سيناريو و حوار : محمد عز الدين
    ..............................................
    طاقم العمل: أحمد مكي دنيا سمير غانم سارة سلامة سمير غانم حسين أبو حجاج أحمد فتحي
    .............................................
    للاشتراك في القناه ← bit.ly/2BIjKDX لمشاهدة حلقات لمسلسل كاملة : bit.ly/2Nshl5p
  • ترفيهترفيه

تعليقات • 512

  • احمد سواكن
    احمد سواكن 3 أيام قبل

    عماد دباديب

  • Taha Hussien
    Taha Hussien 11 أيام قبل

    وفزاع اتجوز أمك ههههههههههههههه

  • محمد عايش
    محمد عايش 13 أيام قبل

    ايوه

  • Ahmed Etman
    Ahmed Etman 15 أيام قبل

    احلي حاجة في حزلقوم أنه غالوبه خالص وماشيه معاه علي الاخر وجي في اي حاجة 😂😂

  • Bob Bebo
    Bob Bebo 17 أيام قبل +2

    🤣🤣🤣🤣وعلي راي المثل خدوهم فقرا ياخدكم ربنا

  • Hesham Salem
    Hesham Salem 18 أيام قبل

    I need him. Damn you ya kabir

  • Asmaa Salah
    Asmaa Salah 19 أيام قبل

    ادخلو عندي يا جماعة ودعموني لو الفديو بتاعي حلو

  • Mario Mazen
    Mario Mazen 24 أيام قبل

    عجل في طينو

  • Gf Gg
    Gf Gg 25 أيام قبل

    ييعمريي ييياخييي اجمل مسلسلل

  • ahmed tube
    ahmed tube 25 أيام قبل +1

    التكسيمو بتاعي 🤣🤣

  • حمودي حمودي
    حمودي حمودي 27 أيام قبل

    فزاع اجواز امك هههههههه

  • Fuad Tayeb
    Fuad Tayeb أشهر قبل +2

    اجمد مشهد وهجرس يبلع ريقه ههههههه
    12:00

  • esraa Ayman
    esraa Ayman أشهر قبل +1

    الاستاذ عماد دباديب ووائل الادراشي 😂😂😂

  • علي سعد أبو بغدادي

    مسلسل جميل جدا رووووووعة

  • Dfgyftyjh Fdhk
    Dfgyftyjh Fdhk أشهر قبل

    ان احب محمد سلام

  • bouhadidi samah
    bouhadidi samah أشهر قبل

    12:45 ❤️👍

  • Rouini Ahmed
    Rouini Ahmed أشهر قبل

    لا وحياتك لمن تنادي هههههههه

  • abood_10_
    abood_10_ أشهر قبل +2

    ياريت عندي صاحب زي هجرس

    • salma mix
      salma mix 29 أيام قبل +1

      😂😂😂😂 واحد زي هدرس وواحد زي حزلقوم😂

  • Lazordy
    Lazordy أشهر قبل +1

    وع قولة المثل خدوهم فقرا ياخدكم ربنا 😂

    • ahmed tube
      ahmed tube 25 أيام قبل

      مثل اجنبي دا ولا اية 🤣🤣

  • Ashry
    Ashry أشهر قبل

    العجل في طينه 😅😂😅

  • aisam nabil
    aisam nabil أشهر قبل

    خذوهم فقرا ياخذكم ربنا 😁😁

  • Omar Al-Zindani
    Omar Al-Zindani أشهر قبل +2

    حزلقوم .... افضل شخصيه في العالم😂😂

  • YOUSRA ADLY
    YOUSRA ADLY أشهر قبل +5

    الباتشلر بارتی بتاعتک 😂😂😂😂😂😂😂

  • لقاء العدل المنيرة

    ده حتى المثل بيقول خدهم فقراء يخدكم ربنا والله حزلقوم ده نكته😂😂

  • EZZAT AMER
    EZZAT AMER أشهر قبل +1

    والنبي يا جماعه اشترك في قناتي على اليوتيوب علشان نفسي أكون ١٠٠ مشترك😢😢😢😢😢😢😢

  • Muhamed Seilm
    Muhamed Seilm أشهر قبل

    انت بتهرب من ايه . هى الحكومة نازلة بيمكروباص . هو كبص شريف مندور بتاع الصابون السايب 🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 . مفيش سرير بدورين . حاجة بحاجتين 😂😂😂 . حزلقوم ده مسخرة

  • Ibrahim_I_H_R المليجي

    هو من صدق انه مكي اصوله جزائريه؟

  • kwnan 499
    kwnan 499 أشهر قبل +6

    العجل فطينو 😂😂😂

  • نورا كوكبي
    نورا كوكبي أشهر قبل +6

    يالله على هجرس مستحييل😂😂😂😂😂😂😂

  • mohamd msarwe mohamd
    mohamd msarwe mohamd أشهر قبل +1

    عمر دباديب 🤣🤣🤣

    • hani BELO
      hani BELO أشهر قبل

      😂😂😂😂😂

  • Sadami Elhawa
    Sadami Elhawa أشهر قبل +1

    هوا مطاطه الودا ولا ايه
    😂😂😂😂😂😂👍👍👍👍

  • The pyramid المصري فيديوهات منوعه

    ايها المشاهد العزيز قررنا نحن ان نكون سبب لسعادتك في قناتنا
    فهيا بك سارع بالاشتراك في قناتنا وتابع الفيديوهات وحياة امي هعجبك

  • Merna Waleed
    Merna Waleed 2 أشهر قبل +3

    ندبس نبل 🤣🤣🤣🤣🤣

  • kora Gool
    kora Gool 2 أشهر قبل

    ال بيحب المسلسل يحطلي لايك

  • Ramy mostafa
    Ramy mostafa 2 أشهر قبل

    يارب تحج بيت الله الحرام لو اشتركت في قناتي

  • h. h. h w. w
    h. h. h w. w 2 أشهر قبل

    ههههههههه حضرت حفله في امريكا كانت عملها واحده اسمها... إيمان..... ههه

  • المصري افندى
    المصري افندى 2 أشهر قبل

    فيروز سي ههههههههههه

  • نبيل محمد
    نبيل محمد 2 أشهر قبل +2

    .هههه مره مضحك مسلي جدا

  • الدنيا جميله
    الدنيا جميله 2 أشهر قبل

    An-Noor

    آية Aya 32
    وَأَنكِحُوا الْأَيَامَىٰ مِنكُمْ وَالصَّالِحِينَ مِنْ عِبَادِكُمْ وَإِمَائِكُمْ ۚ إِن يَكُونُوا فُقَرَاءَ يُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ ۗ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ (32) وَلْيَسْتَعْفِفِ الَّذِينَ لَا يَجِدُونَ نِكَاحً

  • M r . Ö Z i L
    M r . Ö Z i L 2 أشهر قبل

    هجرس:ولا صغير ولا حاجه كل اصحابي اتجوزو هريدي وجعيدي ووهدان وفزاع اتجوز امك😂😂😂😂😂😂😂
    الكبير:اتجوز ام مين ياد يابن الصرمه🤣

  • Ata Etman
    Ata Etman 2 أشهر قبل

    @

  • N S
    N S 2 أشهر قبل +1

    خدوهم فقرا ياخدكو ربنا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • أحمد محمد احمد محمد

    كوميدي

    • Samer Mer
      Samer Mer 2 أشهر قبل

      عايز اعض فخاد خالتك

  • احمد الفرس
    احمد الفرس 2 أشهر قبل +3

    تقريباا سرق لبااس ابووك 😂
    ورمح على الترعة 😂😂

  • احمد الفرس
    احمد الفرس 2 أشهر قبل +57

    الى بيشووفة فى ٢٠١٩ يخبط لايك 👍😍

    • اسامه عبد
      اسامه عبد 22 أيام قبل

      هههه

    • منوعات العرب
      منوعات العرب أشهر قبل

      الفيديو في 2019 الا 9 تيام

    • Mohamed The Egyption
      Mohamed The Egyption أشهر قبل +1

      مسلسل رائع بس فيه شوية كلام حرام كبير
      مثال .الكبير كان بياكل بإيده وأمه سامانتا قالت له اللي بياكل بإيده يبقى حيوان
      والأكل باليد سنة النبي

  • Walker Masked
    Walker Masked 2 أشهر قبل +1

    خدوهم فقرة ياخدكم ربينة 😂😂

  • karim Safwat
    karim Safwat 2 أشهر قبل +5

    سرير بدورين
    رمضان ابو العلمين
    اهو حاجه بحاجتين
    صريخ ابن يومين 😂😂😂

  • karim Safwat
    karim Safwat 2 أشهر قبل

    شريف مندور 😁😂😂😂

  • karim Safwat
    karim Safwat 2 أشهر قبل +3

    و الله احلا واجمد مسلسل
    انا شوفت كل حلقاته اكتر من عشرين مرة
    ولازم كل يوم اتفرج عل حلقات منو
    و بضحك كل مرة كانها اول مرة اشوفها

  • karim Safwat
    karim Safwat 2 أشهر قبل +1

    بحاول اكسر الثليج مع الراجل بريك ذا ايس 😂😂😂😂😂😂😂

  • karim Safwat
    karim Safwat 2 أشهر قبل +2

    الزغاليل تقطم 😂😂😂😂😂😄

  • karim Safwat
    karim Safwat 2 أشهر قبل +2

    يحيى بالانجليزي يعني يايا 😁😁😁😂😂😂
    بص يا حاج يايا 😂😂😂😂😂

  • karim Safwat
    karim Safwat 2 أشهر قبل +6

    العين متعلاش عن الحاجز 😂😂😂😂

  • karim Safwat
    karim Safwat 2 أشهر قبل

    الاستاذ /عصام كاريكا 😂😂😂😂😂

  • George Armani
    George Armani 2 أشهر قبل +6

    هجرس لما دخل على جوني و الكبير و فضل ينده في الباب ... الدخلة كانت غربية أوي .... هجرس أكبر مسخرة والله 😂😂😂😂😂😂
    🇪🇬❤🇸🇸

  • Mohamed Hamdi
    Mohamed Hamdi 2 أشهر قبل +1

    خدوهم فقرا ياخدكم ربنا 😂😂😂

  • otaku Gold
    otaku Gold 2 أشهر قبل +7

    هو حزلقوم بيخرف بيقول اه 😂😂

  • احمد رزق
    احمد رزق 2 أشهر قبل

    لا

  • Shalaby شلبي
    Shalaby شلبي 2 أشهر قبل +1

    فزاع اتوز امك