محمد ناصر - مصر النهاردة حلقة الاحد 2019/9/15 - محمد علي يزلزل السيسي بمؤتمر الشباب

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2019/09/15
  • محمد ناصر - مصر النهاردة حلقة الاحد 2019/9/15 - محمد علي يزلزل السيسي بمؤتمر الشباب

تعليقات • 185

  • Rach Hachch
    Rach Hachch أشهر قبل

    I just want to ask fucking bitch sisi , Egyptian army Egyptian army , what your fucking Egyptian army did for Egypt and Egyptian , what's your fucking army victories , nothing no shit , your fucking army is against poor Egyptian people to keep them slave for you and your mafia in their own nation , so your fucking army has no value , available or not , it doesn't make any difference

  • Rach Hachch
    Rach Hachch أشهر قبل

    Inshaa Allah you will make victory on sisi gang sisi mafia

  • Rach Hachch
    Rach Hachch أشهر قبل

    To all kinds of Egyptian opposition keep your revolution peaceful , never ever arm your revolution , they will push to fight them , don't do it please , fight them with ghandi none violence politic , let them kill you , but never ever kill them , let blood win on the fire

  • Hasnain Ahmed
    Hasnain Ahmed أشهر قبل

    انت منافق وخول ومتناك يا محمد ناصر

  • george nasr
    george nasr أشهر قبل

    ممكن قبل نزول السيسي ترشيح من هو رئيس مصر المقبل

  • Abdullah Ismail
    Abdullah Ismail أشهر قبل +1

    يااستاذ/ محمد انا بقولك ان الموضوع كله كذبه كبيره .
    كل الموضوع هجش👹

  • ahmid saad
    ahmid saad أشهر قبل

    حرام عليكم هذا بلد هذا وطن كفايه خيانه اتقوا رب العالمين بوطان

  • oma otaki
    oma otaki أشهر قبل

    السيسي اخصى الشعب المصري

  • احمد حسن
    احمد حسن أشهر قبل

    حسبي والله ونعم الوكيل فيك يا سيس

  • Aarid Abderrahim
    Aarid Abderrahim أشهر قبل

    #كفاية بقى با عرسبسي

  • abdelmalik almatari
    abdelmalik almatari أشهر قبل +1

    المريلة ع شان الناس اللي بتريل، إنته بس ما تبصش للستات و انته مش هتحتاجها خالص يا محمد ...

  • Soon Keshk
    Soon Keshk أشهر قبل

    ١٠٠ ايه دى مريلة الحضانة ٣٥٠ جنيه وقال شنطة ٢٥٠ جنيه ١٠٠ كان زمان

  • Ghita Ght
    Ghita Ght أشهر قبل +1

    الله ينور عليك يا أستاذ محمد ناصر والله يقويكم يامصريين على الظالم

  • منوعات منوعات
    منوعات منوعات أشهر قبل +1

    اقسم بالله اللى هيشترك بقناتى هاشتركله بس لايك علشان اعرف m.arclip.net/channel/UCcg31cAEGuy44q4HCgoJ27A

  • حنين الى الوطن
    حنين الى الوطن أشهر قبل +2

    ربنا يحفظك يا ناصر يا رب

  • Kacem Belkhadir
    Kacem Belkhadir أشهر قبل +1

    المرة القادمة يصدر مفتي الجمهورية فتوى تقول : فضح السيسي كفر و فضح انتصار مروق من الدين. و من يفعل ذلك منكم ماواه جهنم.

  • Russia Moscow
    Russia Moscow أشهر قبل +2

    Je vous suis d ALGER et j aime bien votre façon de présenter l émissions et d analyser l actualité. Bravo Mr Nacer. 🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿

  • Dr:Hanan Ahmad Abdo
    Dr:Hanan Ahmad Abdo أشهر قبل +1

    #كفايه_بقى_ياسيسي

  • Hasan Khalidd
    Hasan Khalidd أشهر قبل +2

    يا استاذ ناصر،،الديانات الابراهيمية اثنان، الاسلام واليهودية،اما المسيحية فهي ملحق لليهودية، المسيح عليه السلام نبي يهودي، هو خاتمة أنبياء اليهود،تحويل المسيحية الى دين امر خارج عن الارادة الالاهية، والمسيحية مجرد خلطة بالاتفاق بين بعض المبادىء الابراهيمية والوثنية الرومانية،ولولا الرومان لم تكن هناك ديانة مسيحية، والمسيحية إلى اليوم لا تستقيم ديانة إلا بالاتكاء على التوراة اليهودية، الاسلام دين ودولة، يشمل جميع مناحي الحياة ليس للنفس والشيطان حظ في وقت وسلوك المسلم،مع نفسه او مع غيره من المسلمين او غيرهم،

    • Hf Vch
      Hf Vch أشهر قبل

      @Hasan Khalidd اولا ياعرص بغض النظر انك فاشل املاءيا انا سؤالى عن معنى خرج عن الاراده الالاهيه

    • Hasan Khalidd
      Hasan Khalidd أشهر قبل

      @Hf Vch يا ضايع ،، الذي ليس اصراءيليا و يهوديا، لا يقبل أن يكون نصرانيا، المسيح عليه السلام نبي يهودي أرسل إلى اليهود خاصة، لا علاقة له بالعالمية، اذا كنت مسيحيا اعرض عليك الاسلام للنجاة يوم الحساب، ولا تكابر، والمسلمون ينتظرون عودة المسيح إلى الأرض لانه حي إلى الساعة، وينزل مسلما وسيعمل بالقران،وهو الذي سي قتل المسيح الدجال المزور،وعودة المسيح إلى الأرض ثانية معلومة أخذها النصارى من القران، وكل من يدعي انها موجودة في الأناجيل كذاب،،الموجود في بعض الأناجيل تبشير المسيح بمحمد صلى الله علي وسلم ووجوب الايمان به اذا بعث،لأن بعثة محمد تلغي وتنسخ جميع الأديان السماوية،

    • Hf Vch
      Hf Vch أشهر قبل

      يعن ايه ياعرص خارج عن الاراده الالهيه

  • mahmoud hamza
    mahmoud hamza أشهر قبل

    خبراء السدود حذرونا جميعا من مصيبة سد النهضه والمشكلة ليست فى حجز المياه فقط وإنما المصيبه الكبر فى أن أثيوبيا لعبت فى طبوغرايا الموقع فأصبح إنهيار السد محتمل قوى ولو إنهار سد النهضه لإنهار السد العالى وأغرق كل عموم مصر خلال 6 ساعات

  • mahmoud hamza
    mahmoud hamza أشهر قبل

    خبراء الرى حذروه داخل برطمان عبعال

  • Eahya J7
    Eahya J7 أشهر قبل +1

    يعطيك العافية...حلقة رائعة.

  • Sakhi Said
    Sakhi Said أشهر قبل +2

    كفاية يا خسيسي

  • 35 M vues . Il y a 5 heures
    35 M vues . Il y a 5 heures أشهر قبل

    🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي🇩🇿كفاية بقى يا سيسي

  • 35 M vues . Il y a 5 heures
    35 M vues . Il y a 5 heures أشهر قبل +2

    كفاية_بقى_ياسيسي🇩🇿

  • Sumia Alwash
    Sumia Alwash أشهر قبل

    الله يرحم محمد منير الحفلات لحالها جزر

  • 35 M vues . Il y a 5 heures
    35 M vues . Il y a 5 heures أشهر قبل +2

    كفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسيكفاية_بقى_ياسيسي

  • Dalshad Dalshad
    Dalshad Dalshad أشهر قبل +1

    والله انا كردي من كردستان العراق و لست عربي ... نفسي كل هؤلاء ينسحلوا و نشرب من دماءهم !!! لا للتسامح و عفى الله عما سلف !!!! لابد ان المصرين يدخلوا عصية في مؤخراتهم !

  • ddd ndff
    ddd ndff أشهر قبل

    'الشعب بيضرب و ساكت ومبسوط ' خلاصة الشعوب العربية كلها .

  • mahmoud hamed
    mahmoud hamed أشهر قبل +6

    الدقيقة ١:٥٤ وزير الاوقاف: السيسي فقير 😂
    محمد ناصر : سؤال يا ضلالى يابن الضلالى😂😂😂👊👊👊👊
    محمد ناصر (١)
    وزير الاوقاف (٠)

  • ledo shery
    ledo shery أشهر قبل +1

    كل حرف قلته صح كل كلمه طلعت منك هي من واقعنا وخصوصا لما اتكلمت عن الناس اللي بتدور تجيب كراريس وتدفع مصاريف مدارس انتو حاسين بالشعب اكتر من الشعب نفسو
    عاش الاحرار
    عاش محمد علي
    علي من قال لا

  • Dalal Jazmati
    Dalal Jazmati أشهر قبل +5

    أرجوكم اتركو الفيديوهات لان الفيديو له تأثير كبيييير

  • GLOBAL 2020
    GLOBAL 2020 أشهر قبل

    الاعلام ده ممكن ينزل فيديو لمحمد على مع خالد يوسف.
    ،😂😂😂😂😂😂😂

  • Zafer Talal
    Zafer Talal أشهر قبل

    كافي.. كفياه.. بيكفي stop🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫 ياسيسي.. وكل حاكم فاسد.... من وادي الرافدين....

  • Ahmed Hamza
    Ahmed Hamza أشهر قبل +1

    ربنا معاكو . أنا زهقت من مصر ومن كلابها الاغبية

  • ايمن جيلاب
    ايمن جيلاب أشهر قبل +2

    انا كنت فاكر ان فى مشكلة تقنية تجعل الصورة ثابتة لكن لما لقيت مؤتمر الاخوان الصورة زى الفل استغربت ..
    متنقلوا البرنامج مثل ما هو وبلاش كل واحد يعمل التاتش الخاص بتوجهه ..
    بصراحة شيئ مش صح .. الراجل يقعد يشرح فى حاجات ويقول جرى الفيديو ورجع ورا واقف هنا وانتوا مثبتين الصورة ..
    ده تشويه للمحتوى

    • Dope /\ Alpha
      Dope /\ Alpha أشهر قبل

      للاسف الامر له علاقة بحقوق النشر , وهناك طرق للتحايل على اليوتيوب كتغيير نبرة الصوت و تقسيم الصورة مثلا بدل الحجب.
      والشيء الذي يغضبني هو أن القناة لا تشرح للمتابعين سبب التشويش أو تعمد وضع جودة سيئة.
      قناة محمد ناصر الرسمية توقفت مؤخرا عن نشر الحلقات وبالتالي ليس لنا خيار آخر...

  • إبراهيم النجار
    إبراهيم النجار أشهر قبل +4

    السعوديه أطهر أرض وانجس قوم. .

  • كشف المستور
    كشف المستور أشهر قبل

    ياحمار سمعت ردي علي قناة كشف المستور على محمد علي حمار

  • إبراهيم النجار
    إبراهيم النجار أشهر قبل +4

    الدين هو كل الحياة.
    أما العباده فهي جزء من الحياه .رحمة ورافه. بالعباد.

    • oma otaki
      oma otaki أشهر قبل +2

      ربنا يكرمك

  • Hassan Mrheg
    Hassan Mrheg أشهر قبل

    حلقة أسطورية يا أستاذ

  • Axcil Rukn Al_diyn
    Axcil Rukn Al_diyn أشهر قبل

    مصر أكبر من الإسلاميين واكبر من جنرالات العسكر, مشاء الله عدد سكانها فوق 100 مليون,نسبة الإسلاميين والعسكر بالكثير 15%. والباقي كله شعب مصري غير حزبي حبه لبلده ولاءه لها راح يجي يوم ويتحرك وراح يبلعكم كلكم يا كلاب الكراسي

  • unknown1 unknown2
    unknown1 unknown2 أشهر قبل

    مسعد ابو فجر دا باين كدبه هو عايز يعمل فيها محمد علي طب محمد علي معاه اثباتات وزانق السيسي في اماكن وخلي السيسي يعترف انت بقي يا مسعد ابو شخة جاي تهيص في الهيصة شكرا للاستاذ محمد ناصر اللي زنق مسعد الاهبل بلاسئلة

  • Abdelaziz80 Abdelaziz80
    Abdelaziz80 Abdelaziz80 أشهر قبل +3

    تذكير هام : لا تنسوا يا مصريين في ظل الفساد الإقتصادي الذي يقوم به الجيش و يتزعمه النكرة السيسي أن هؤلاء مجرمون و قتلة قبل ذلك و من يقتل و يريق الدماء البريئة و يقتل النساء و الأطفال و الشيوخ و العزل .. ! هذا يمكنه أن يفعل كل شئ.. المجرم السيسي و زبانيته يجب أن يحاسبوا على القتل قبل المال و القصور و السلطة ..

  • رئيس من سماء rais.minsama

    وجهك في حيط و أفاك علي..حلوة هااا هاهاهاهاااااا

  • es
    es أشهر قبل +1

    محمد ناصر بدافع عن السيسي بشدة وحاول كسر مصداقية الناشط السيناوي

    • Riad Sami
      Riad Sami أشهر قبل

      es انت مخك مابيفرقش

  • Mido Mido
    Mido Mido أشهر قبل

    حسابك في البنك كام ياناصر ؟؟؟ كلكم تجار كلام

  • Mido Mido
    Mido Mido أشهر قبل

    الاخوان هم افجر خلق الله في الخصومه وهم من ابدعو في الكذب . تمسح الاخوان في محمد علي جعله بالونه هواء

  • Marwa Elbaroudy
    Marwa Elbaroudy أشهر قبل +3

    لكى الله يامصر

  • Jean Leblanc
    Jean Leblanc أشهر قبل +1

    كلام فارغ و أهبل .... أنا في فرنسا سمعت كلام أكبر من ذلك يزلزل.... لدرجة في كل مرة كنا بنفتكر ثورة لا محالة .... لكن نصل للتاريخ و يعدي .... و لا نجد حتي واحد في شارع .... كله كلام أهبل و فارغ الأخوان .... بيهروا و بيحلموا.... معقولة الشعب هيمشي وراء حرامي بكل المعاير و يصدقوا كام خاين أمثال محمد ناصر و معتز مطر.... يكفي ي حبايب أن مصر بتعمل مشاريع علي قدم و ساق .... المثل بيقول أعطي الخبز لخبازه حتي لو ياكل نصه.... أذا لنفترض الجيش فيهم كام حرامي لكن المشاريع شغالة.... الشعب عارف كويس أن في مرحلة المخاض هتعدي.... والكل هينطلق للأحسن بكثير.... لكن هل الشعب هيترك كل ذلك و يسلم الدولة للأخوان.... كل ده هبل ... كل ده هبل.... الأخوان الخرفان بيحلموا

    • منوعات محمد جياش
      منوعات محمد جياش أشهر قبل

      @Jean Leblanc
      هههه معرّص محترف من أتباع العرصيصي الخسيسي الله غالب وقادر على إزالتكم ياخنازير !!!!!

  • العبودية المختارة

    سد اثيوبيا فكرة صهيونية و مدفوع الثمنه من الخليجيين وموقع من العميل السيسي بلحة

    • Diablo Me
      Diablo Me أشهر قبل

      @العبودية المختارة شوفلك مصيبة ولاداهية واتلهي فيها جتك ارف علي ارفك من اي مصيبة بطل علينا ياحشرة

    • العبودية المختارة
      العبودية المختارة أشهر قبل

      @Diablo Me اسمع يا كوهين خيبر خيبر يا يهود جيش محمد سيعود

    • العبودية المختارة
      العبودية المختارة أشهر قبل

      @Diablo Me اي نوع من انواع الخرفان انت من ذهب الى اتيوبيا وقال والله والله والله يا كلب ..اتبرع بجنيه بانتصار تبني شاليه

    • Diablo Me
      Diablo Me أشهر قبل

      فكرة السد من الجاسوس مرسى وعصابته اللي مرزعون في السجون عقبال مايحصلوه علي جهنم يافصيح ياكدابين

  • otmane amir
    otmane amir أشهر قبل +4

    أخي محمد علي... يجب ان تطلب أيضا من المقيمين في الخارج الوقوف في أمام السفارات المصرية ليرا العالم أن السيسي خلاااااص!!!

  • Mohamed Salem
    Mohamed Salem أشهر قبل +1

    انا احترمك يامحمد بآناصوفيا ولكن فى كثير من الحوارات بتكون غبى جدا وكأنك عايز تسلم الضيف الى المعتقل اكتر من مرة أسلوبك مع الأخ السيناوى. حقيقة قذر والله لو لم احبك كنت سبيتك انت واهلك غبى وحمار

  • Afef Chérif
    Afef Chérif أشهر قبل +4

    كول و اشرب على حسابنا يا عم بس ابني قصور على حسابك 😂😂😂

    • ali Habib
      ali Habib أشهر قبل

      حساب مين ياد ياصايع 😂😂 هوه إنته هتعلمني شغلي وألا أيه؟ مصر وما عليها وماتحتها ليّه ولنصّوره 👍👍😂 دي نصّوره ح تعمل شغل جامد أوي أوي أوي 👏 هوّه سوزان أحسن منها ف أيه؟ ما راحت لصدام وولاده عدي وقصي وقعدت أسبوع زمان مع كل واحد 🙈 وحتى ال 👙 كان بيريفكس 😂😂 ورقصت لهلوبة .. لكن البوصلة طلعت غرب شوية جهة القبلة وإلا أيييييه 👏👏 الريال بيحكي دلوقتي .. وبدل ما يدوّر على كرديشيان ومعرفش مين ... آهي الست نصّوره الكميلة الكلابالا ههههههه موجودة وبتسد .. بتسد اوي يعني متخفش وبتستحمل .. مهي اشتغلت شغل حلو اوي لغاية ما وصلت للي انا فيه 🤷‍♂️ سيبك من👌👉 دي حاجه فُللي بتجيب دولارات .. الشعب لازم يشارك في النهضة 😉 واحسن من النهضة دي .. مفيش ح نبني 🌃 🌃 🌃 مش 🌃 وحدة.... 👀 يا شعب غجر وإلا لأ ؟ انا ربّكُم الأعلى ولو فيكو ربع راجل بقه يفتح بقه وح يشوف ح اعمل فيه أيه 🤣🤣🤣🤣🤣 منتو رضيتو تكونو تحت جزمتي .. عاوزنّي اكرّمكو إزاي ؟😎😎 وإلى لكاءٍ جديد مع الحجه إنتصار في مسلسل .. أقلع ملط وإديني درس 👏👏👏👏👏👏👏👏

  • Afef Chérif
    Afef Chérif أشهر قبل +6

    لماذا لا يتم تحويل القصور إلى مدارس و مستشفيات ؟ مش الشعب أولى من الخفافيش ؟

  • رائد الخطيب
    رائد الخطيب أشهر قبل +1

    هههههههه...نيوتن تاب و بيتكلم فى الدين....كويس و الله.. طاب ايه رأيك يا شيخ نيوتن عن اغتصاب المحصنات ؟!!! و العموم انا مرتاح فيك و فى امثالك من العلمانيين فانتم دائما اسود على الاسلام و كلاب اليفة على اصحاب السلطة

  • سيد سعد
    سيد سعد أشهر قبل

    كل الثقة في الجيش المصري العظيم وانت يانا صر عرص كبير

  • قناة عمر محمود
    قناة عمر محمود أشهر قبل

    arclip.net/user/mahmoudas2012

  • Hassan Elnagar
    Hassan Elnagar أشهر قبل +1

    تجار الدين شيوخ السلطان في مصر مليونيرات لا ضمير ولا دين لهم ولا ولاء لدين الله ولكنهم يعبدون اللص الصنم سفاح مصر القزم الصهيوني

  • mahmoud hamza
    mahmoud hamza أشهر قبل +1

    كلاكيت المره الآلف

    مطلوب عمل إستفتاء شعبى مفتوح لإختيار الشعب السيد مصدر السلطات بين :
    *) الجيش
    *) كامب ديفيد
    فكامب ديفيد ألغّت أى حاجه لوجود الجيش وكان المفروض أن يقوم الجاسوس الديوث السادات بتسريح الجيش فور توقيعه لإتفاقية الذل والخزى والعار ولكنه لم يفعل ليحمى عرشه ويضمن بقاؤه إلى الآبد وليستخدمه كآداه قهر وقتل كل من تسوّل نفسه المُطالبه بتحرير مصر والمصريين
    **** فإذا إختار الشعب الجيش فلتسقط كامب ديفيد وعلى الجيش التحرك فورا للقضاء على الصهاينه
    **** وإذا إختار الشعب كامب ديفيد فليتم تسريح الجيش بالكامل مع الإحتفاظ بفرقة حرس حدود لحماية الحدود من جرائم التهريب .

  • Samar Bazary
    Samar Bazary أشهر قبل

    احمد موسى وعمرو أديب وكل السيساويين مدمرين من شكل محمد علي وشخصيته والكريزما الا ربنا وهبه اياه الصورة الا بتظهر قبل فتح الفيديو البرنس محمد ناصر والبرنس الجميل محمد علي وبالنص قردين